Suihkussa käynnin yksityisyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ghj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22250212]En luonut, en ole ikinä ollut kenenkään kanssa suihkussa koska meillä ei ole ollut ikinä kahta suihkua. Sen sijaan olen kyllä ollut saunassa, eikä siinä kuin ei suihkussakaan ole mitään mihin tarvii yksityisyyttä. Eriasia jos väännän vessassa ka**kaa, niin en välttämättä halua siihen ketään viereen itseään meikkaamaan, mutta niinhän ne tekee mm. BB talossa. Jakavat myös senkin hetken toisten kanssa, eli ei sekään vaadi yksityisyyttä, koska kaikki joutuvat jossain välissä käymään vessassa ja ei siinä ole mitään salailtavaa.
Sama homma uimahallissa, siellä ollaan alasti suihkuissa muiden läsnäollessa, eikä siihen tarvita yksityisyyttä. Vaikka näyttää siltä et teinit käyvät saunassakin siellä joskus uimapukupäällä, koska he haluavat yksityisyyttä eli ilmeisestikin häpeävät jotain itsessään.[/QUOTE]

Niin, siinä ei siis ole mitään mihin SINÄ haluaisit yksityisyyttä.
Sinä et halua koskaan käydä yksin saunassa jne. ja se on ihan sinun oma valintasi. :)
Kyllä minä voin hyvillä mielin käydä uimahallissa muiden seurassa ja saunoa muiden kanssa, olen pessyt hampaita kun mieheni istuu vieressä paskalla, olen ollut itse paskalla kun mieheni istuu saunassa eli ei, häpeämisestä ei ole kyse.
Joskus ihminen vain tahtoo olla yksin ja tehdä joitakin asioita yksin. :)

[QUOTE="vieras";22250227]Mä taas katson että on luxusta kun telkkareita on vain yksi ja kaikki katsovat yhdessä sohvalla ohjelmaa, kuten vanhoina hyvinä aikoina. Se luxus puuttuu monesta nykyisestä perheestä, yhdessä olon riemu ja nautinto.[/QUOTE]

Pyh, telkkarin katsominen ei kannata. Luxusta on tehdä yhdessä ihan mitä tahansa muuta.

Niin, siinä ei siis ole mitään mihin SINÄ haluaisit yksityisyyttä.
Sinä et halua koskaan käydä yksin saunassa jne. ja se on ihan sinun oma valintasi. :)
Kyllä minä voin hyvillä mielin käydä uimahallissa muiden seurassa ja saunoa muiden kanssa, olen pessyt hampaita kun mieheni istuu vieressä paskalla, olen ollut itse paskalla kun mieheni istuu saunassa eli ei, häpeämisestä ei ole kyse.
Joskus ihminen vain tahtoo olla yksin ja tehdä joitakin asioita yksin. :)

Hyvä on, en vaan tajua mitä yksityistä suihkussa käydessä voisi haluta, koska en näe asiaa mitenkään yksityisyyttä vaativana. Siksi ihmettelin tuota sinun juttuasi, etenkin kun olit jo niin vanha kun aloita haluta sitä

[QUOTE="vieras";22250227]Mä taas katson että on luxusta kun telkkareita on vain yksi ja kaikki katsovat yhdessä sohvalla ohjelmaa, kuten vanhoina hyvinä aikoina. Se luxus puuttuu monesta nykyisestä perheestä, yhdessä olon riemu ja nautinto.[/QUOTE]

just näin,telkkari luksusta kun saa viettää perheen kanssas mutta yksi suihku riittää yksityisyyden saamiseksi perheessä.

[QUOTE="Anne";22250256]Pyh, telkkarin katsominen ei kannata. Luxusta on tehdä yhdessä ihan mitä tahansa muuta.[/QUOTE]

Aivan, mutta silloin kun viimeksi tuota tein, niin ei oikein ollut muuta tekemistä. Nykyään on ihan liikaa virikkeitä, oikeana tulvana joten jo pelkästään siihen tylsistyy kun tekemistä olisi vaikka mitä eikä ne enää kiinnosta.

[QUOTE="vieras";22250264]Hyvä on, en vaan tajua mitä yksityistä suihkussa käydessä voisi haluta, koska en näe asiaa mitenkään yksityisyyttä vaativana. Siksi ihmettelin tuota sinun juttuasi, etenkin kun olit jo niin vanha kun aloita haluta sitä[/QUOTE]

No jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin voin näyttäytyä alasti uimahallissa, mennä kavereiden kanssa kimppasaunaan, olla miehen kanssa alasti ja vaikka suihkussa.
Mutta yksin suihkuun meneminen on silti ihanaa ihan vaikka jo siksi että siellä saa olla rauhassa, voi kaivaa korvaa taikka nenää tai vaikkapa pipariaan siellä rassailla. Eikä se pois sulje myöskään sitä etteikö esimerkiksi pipariakin voisi rassata miehen kanssa yhdessä (kun sitäkin varmasti joku olisi kohta sanonut).

Ajattelin, että annan 4v ja 6v lapsien olla yksin suihkussa.. Eihän siinä voi käydä mitään.. Lapset ei hukkua tai muuta.. Katinkontit! Viemäri oli tukittu, niin että se helevetin vesi valui lattioita pitkin!!

Toi yksin tai yhdessä suihkuttelu lienee jokaisen oma asia. Äitille olisin sanonu että odota vähän, nyt on mun vuoro tai olisin lähteny pois ja menny takasin kun äiti tuli pois. Oliks sillä joku syy vahtia sua?
Ja kaks suihkua kylppärissä on ihan must juttu, miten ihmeen kauan saunominenkin kestäis jos neljä henkee jonottais samaan suihkuun? Meillä lapset lutraa ian kaiken suihkussa.

Voi kun oliskin kaksi suihkua, me kun käydään vielä lasten kanssa kaikki yhdessa saunassa, vaikka vanhinkin on jo 16 v.

Mulle on luksusta se toinen telkkarikin makkarissa, saan katsoa yöllä vaikka Pientä taloa Preerialla kun imetän.

Joskus teininä kun saunottiin äitin ja siskon kans yhdessä, äiti AINA tuijotti kun olin suihkussa ja että mua ärsytti. En tosiaan ollu sinut itteni kanssa. Sisko vielä puolusteli äitiä et "onhan sillä oikeus tietää miten sen lapset kehittyy". WTF?

Toi yksin tai yhdessä suihkuttelu lienee jokaisen oma asia. Äitille olisin sanonu että odota vähän, nyt on mun vuoro tai olisin lähteny pois ja menny takasin kun äiti tuli pois. Oliks sillä joku syy vahtia sua?
Ja kaks suihkua kylppärissä on ihan must juttu, miten ihmeen kauan saunominenkin kestäis jos neljä henkee jonottais samaan suihkuun? Meillä lapset lutraa ian kaiken suihkussa.

En usko että mitään erityistä syytä olisi ollut, aina vain kävi niin että kun olin hetken siinä kerinnyt lotrailla niin äippä pörähti mitään sanomatta vastakkaiseen suihkuun. :D
Ja eihän siinä tavallaan mitään pahaa ollut, äiti vain ei voinut ymmärtää että olisin halunnut käydä suihkussa ihan itsekseen ja kun toinen nyt oli jo tullut suihkuttelemaan, en kehdannut enää sanoa että mene pois,haluan olla itsekseen.
Huomautin asiasta vasta sitten jälkeenpäin..

[QUOTE="Anne";22252274]Kuka mitään runkkaamisesta puhui :D Pipariaan voi näprätä runkkaamatta eikä runkkaaminenkaan tarkoita että olisi epätoivoinen tai tekisi sitä kaikki yksityiset hetkensä :D[/QUOTE]

Ei niin, mutta ei myöskään se että haluaisi suihkutella itsekseen eikä äitinsä kanssa, tarkoita sitä että syynä olisi vain pinperon näpräys/sheivaus/mitä ikinä. :)

En usko että mitään erityistä syytä olisi ollut, aina vain kävi niin että kun olin hetken siinä kerinnyt lotrailla niin äippä pörähti mitään sanomatta vastakkaiseen suihkuun. :D
Ja eihän siinä tavallaan mitään pahaa ollut, äiti vain ei voinut ymmärtää että olisin halunnut käydä suihkussa ihan itsekseen ja kun toinen nyt oli jo tullut suihkuttelemaan, en kehdannut enää sanoa että mene pois,haluan olla itsekseen.
Huomautin asiasta vasta sitten jälkeenpäin..

Ehkä äitisi oli sitä mieltä että vettä kuluu liikaa ja näin sai sinut noepammin ulos suihkusta. Teinit tunnetusti valuttaa vettä ihan liikaa suihkussa ollessaan.

Mitenniin 2 suihkua tuhlausta? Saman verran vettä vie, jos henkilö 1 käy suihkussa ja sen jälkeen henkilö 2 kun että he tekevät sen samaan aikaan??? Jos vaan 1 henkilö käy suihkussa, ei se pidä niitä molempia suihkuja yleensä päällä.. En mä ainakaan alkaisi missään sankossa läträtä... :D :D Eikä kyse ole siitä, että olisi kiire, vaan kivempi käydä miehen kans samaan aikaan eikä tarvii kuitenkaan palella sillä aikaa kun toinen pesee :) Mitä HAITTAA on kahdesta suihkusta? :D Joillakin pipo kireällä kun itsellä ei riitä rahat kun yhteen suihkuun ja sitten kitistään kun toisilla riittää. "Enpä olisi halunnutkaan..." -tyyliin :-D

[QUOTE="aaa";22252734]Mitenniin 2 suihkua tuhlausta? Saman verran vettä vie, jos henkilö 1 käy suihkussa ja sen jälkeen henkilö 2 kun että he tekevät sen samaan aikaan??? Jos vaan 1 henkilö käy suihkussa, ei se pidä niitä molempia suihkuja yleensä päällä.. En mä ainakaan alkaisi missään sankossa läträtä... :D :D Eikä kyse ole siitä, että olisi kiire, vaan kivempi käydä miehen kans samaan aikaan eikä tarvii kuitenkaan palella sillä aikaa kun toinen pesee :) Mitä HAITTAA on kahdesta suihkusta? :D Joillakin pipo kireällä kun itsellä ei riitä rahat kun yhteen suihkuun ja sitten kitistään kun toisilla riittää. "Enpä olisi halunnutkaan..." -tyyliin :-D[/QUOTE]

No näinhän se on. :D

[QUOTE="vieras";22252702]Ehkä äitisi oli sitä mieltä että vettä kuluu liikaa ja näin sai sinut noepammin ulos suihkusta. Teinit tunnetusti valuttaa vettä ihan liikaa suihkussa ollessaan.[/QUOTE]

Voi olla näinkin, mutta mielestäni silti pitäisi ihan kenelle tahansa(joka kuitenkin pystyy itsenäisesti käymään suihkussa) suoda se, että sitä yksityisyyttä saa.

Ei niin, mutta ei myöskään se että haluaisi suihkutella itsekseen eikä äitinsä kanssa, tarkoita sitä että syynä olisi vain pinperon näpräys/sheivaus/mitä ikinä. :)

Eikö se äitikin ole jo niin "nykyaikainen" että ajelee kaikki karvat automaatisesti pois, sen takia ei kukaan tarvi yksityisyyttä, mutta taas tuo sinun näprääminen oman pimperoin kanssa tarvii ainankin rauhaa äidin katseelta jossa olet oikeassa.

Annatteko te minkä ikäisten lasten käydä itsekseen suihkussa ja minkä ikäisen kanssa käytte yhdessä vielä pesulla/saunassa?
Tuli mieleen tämmöinen kun muistan että siihen asti että muutin pois kotoa(17 v.) äitini tunki aina mitään sanomatta suihkuun yhtä aikaa kanssani.
Oli siis kylppäri missä 2 suihkua. :D
Tuon ikäisenä olisin jo sen verran halunnut yksityisyyttä, että saan käydä rauhassa suihkussa, ihan itsekseni.
Sanoin äidillekin asiasta, mutta ei ottanut sitä tosissaan eikä voinut ymmärtää että MIKSI.
Nykyään pikkusiskollani taitaa olla sama vaiva, käy nimittäin kolmannessa suihkussa joka tuli lähtöni jälkeen, sen kylppärin oven kun saa lukkoon.
Ei ku suomessa koko perhe saunaan mikä siinä mä oon 24v ja äidin isä ja siskon kanssa saunassa ja suihkussa samaan aikaan eikä teiniässä ahistanut mikään mua joskus pelotti ett mitä jos pippeli saa erektion suihkussa kun teiniiässä se pippeli voi nousta pystyyn millon vaan ilman syytä mutt ei noussu en ajatellu sitä jos pippeli on ihan pois ajatuksista nii sitt se ehkä ei ees teininä nouse pystyyn hmmm?...

Niin ja olin myös ihan vaan siskoni kanssa saunassa yksin tottakai sen pimppiä kattelin mutt se oli yhtä tavallista kuin ett on alasti saunassa tai ett vesi on kirkasta ei hävettänyt lainkaan, kun se ajeli pimpinsä suihkussa menin kyykkyyn ja kattelin kun se ajoi sen ja siitä tuli silee niinkuin pikutytön pimppi sanoin aina sille suhkussa sulla on kyllä söpö pimppi kiitos se sanoi kerran saunassa vedin pippelistä ja sanoin katso sandra tältä näyttää ku pojilla on erektio se kattoi vähän ett jahaa okei hyi eikö oo epämukavaa olla tollanen iso kalu heilumassa kokoajan siellä mä sanoin ett ei kun se sit on normaali rauhoittunu niin ihan ok

Yhteistyössä