A
a.p.
Vieras
[QUOTE="vieras";22250212]En luonut, en ole ikinä ollut kenenkään kanssa suihkussa koska meillä ei ole ollut ikinä kahta suihkua. Sen sijaan olen kyllä ollut saunassa, eikä siinä kuin ei suihkussakaan ole mitään mihin tarvii yksityisyyttä. Eriasia jos väännän vessassa ka**kaa, niin en välttämättä halua siihen ketään viereen itseään meikkaamaan, mutta niinhän ne tekee mm. BB talossa. Jakavat myös senkin hetken toisten kanssa, eli ei sekään vaadi yksityisyyttä, koska kaikki joutuvat jossain välissä käymään vessassa ja ei siinä ole mitään salailtavaa.
Sama homma uimahallissa, siellä ollaan alasti suihkuissa muiden läsnäollessa, eikä siihen tarvita yksityisyyttä. Vaikka näyttää siltä et teinit käyvät saunassakin siellä joskus uimapukupäällä, koska he haluavat yksityisyyttä eli ilmeisestikin häpeävät jotain itsessään.[/QUOTE]
Niin, siinä ei siis ole mitään mihin SINÄ haluaisit yksityisyyttä.
Sinä et halua koskaan käydä yksin saunassa jne. ja se on ihan sinun oma valintasi.
Kyllä minä voin hyvillä mielin käydä uimahallissa muiden seurassa ja saunoa muiden kanssa, olen pessyt hampaita kun mieheni istuu vieressä paskalla, olen ollut itse paskalla kun mieheni istuu saunassa eli ei, häpeämisestä ei ole kyse.
Joskus ihminen vain tahtoo olla yksin ja tehdä joitakin asioita yksin.
Sama homma uimahallissa, siellä ollaan alasti suihkuissa muiden läsnäollessa, eikä siihen tarvita yksityisyyttä. Vaikka näyttää siltä et teinit käyvät saunassakin siellä joskus uimapukupäällä, koska he haluavat yksityisyyttä eli ilmeisestikin häpeävät jotain itsessään.[/QUOTE]
Niin, siinä ei siis ole mitään mihin SINÄ haluaisit yksityisyyttä.
Sinä et halua koskaan käydä yksin saunassa jne. ja se on ihan sinun oma valintasi.
Kyllä minä voin hyvillä mielin käydä uimahallissa muiden seurassa ja saunoa muiden kanssa, olen pessyt hampaita kun mieheni istuu vieressä paskalla, olen ollut itse paskalla kun mieheni istuu saunassa eli ei, häpeämisestä ei ole kyse.
Joskus ihminen vain tahtoo olla yksin ja tehdä joitakin asioita yksin.