kuinka usein miehenne käy suihkussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaista harmain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joka pv.

Kuljen työmatkat bussilla. Matka kestää reilun puoltuntia, jonka ajan luen kirjaa. Ei tarvi päätä kirjasta nostaa kun tiedän, että bussiin on noussut tietty miesmatkustaja. Haisee niin kuvottavalle, että on pakko hengittää omaan hihaan. Haisee bussin perällekin vaikka istuisi etuosassa.

Koitahan saada mies suihkuun ettei kanssa eläjät kotona/työpaikalla joudu suotta kärsiä.

Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja voi jessus:
Voi jessus näitä mammoja... Täytyy kyllä sanoa että minulla EI TODELLAKAAN ole mitään pientä vihkoa mihin merkitsen AIKUISEN miehen peseytymiskerrat!
En tosiaankaan ihmettele että teille on tullut riita moisesta. Kyllä voisi minuakin vähän ärsyttää jos mieheni kyttäisi kuinka useasti käyn suihkussa ja alkaisi vielä minua sinne komentamaan.

Käsittääkseni tässä nyt on kyseessä aikuinen mies???? Eiköhän jokaikinen aikuinen (ainakin melkein) ihminen osaa itse pitää huolta omasta hygieniastaan?
Jos miehesi tykkää kulkea paskasena niin anna kulkea! Älä ole kaakattava kanaemo.

No tässä on kysymys myös puolison huomioonottamisesta, ei siitä että vaimo on kaakattava kanaemo- kaksi viikkoa peseytymättä ja aikuinen ihminen HAISEE.

Itse en kyllä kattelis (haistelisi) miestä joka ei peseydy, meillä kyllä itsestään selvästy peseydytään kerran päivässä vähintään, jos urheillaan niin x 2.

Voi jessus näitä mammoja... Täytyy kyllä sanoa että minulla EI TODELLAKAAN ole mitään pientä vihkoa mihin merkitsen AIKUISEN miehen peseytymiskerrat!
En tosiaankaan ihmettele että teille on tullut riita moisesta. Kyllä voisi minuakin vähän ärsyttää jos mieheni kyttäisi kuinka useasti käyn suihkussa ja alkaisi vielä minua sinne komentamaan.

Käsittääkseni tässä nyt on kyseessä aikuinen mies???? Eiköhän jokaikinen aikuinen (ainakin melkein) ihminen osaa itse pitää huolta omasta hygieniastaan?
Jos miehesi tykkää kulkea paskasena niin anna kulkea! Älä ole kaakattava kanaemo.

Taitaa olla kyseessä henkisesti jälkeenjäänyt mies, kun ei osaa käydä suihkussa. Ei toi kovin aikuiselta kuulosta, jos "äidin" pitää vielä huolehtia.

Eipä tässä taida valittamisen ilosta tosiaankaan olla kysymys, vaan tällainen vaivahan voi oikeasti jo haitata kanssaeläjiä. En mäkään erikseen kyttäile miehen hygieniaa mutta takuulla huomaisin (lue haistaisin) jos edellisestä pesukerrasta olisi aikaa.

tarpeen mukaan, koskaan ei oo tarvinu käskeä. joskus on päivä, kaksi väliä, joskus taas käy kahdesti samana päivänä, riippuu onko hikkoillu.

mun isäpuoli on sellainen eläjä ettei peseydy kuin mutsini käskystä. jos mutsi on reissussa viikon, kaksi, ja tulee kotiin niin huomaa että ukko istuu yhä samoissa vaatteissa kuin lähtiessä ja "kämppä haisee ku lantala"

Kirjoitit et ennen kävi useammin. Miksi nyt ei sitten käy ? Onko kertonut miksi ei suihku kiinnosta ? Onko muissakin asioissa alkanut " laiskaksi " ? Onko hän muutenkin sellainen joka ei tartu mihinkään hommaan ennen kuin on pakko ?

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:

Taitaa olla kyseessä henkisesti jälkeenjäänyt mies, kun ei osaa käydä suihkussa. Ei toi kovin aikuiselta kuulosta, jos "äidin" pitää vielä huolehtia.

Ei välttämättä jälkeenjäänyt. Monella aspergerilla on tuollainen ongelma. Meillä käy kolme kertaa viikossa.

Mun mies kävi kans joka toinen päivä tms. kunnes masentui, meni viikko aina väliä ennen kun kävi.. sitten kun alettiin juttelemaan sanoi ettei yksinkertaisesti jaksa mennä.. nyt syö masennuslääkkeitä (ei pelkästään tämän suihkujutun takia!) ja on taas alkanut peseytymään useammin.
Itse pahan masennuksen kokeneena tiedän tunteen kun omasta hygieniasta huolehtiminen on tosi raskasta, oikeesti vaikka haluaisi ja tietäisi että täytyy mennä suihkuun, ei vaan jaksa, ei jaksa mitään muutakaan. Joten kannattaa jutella asiasta jos jotain tällaista taustalla.

Yhteistyössä