P
pöh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Mitäs sille itkulle voi jos vaikka lapsi kipeänä tai koliikki? Tyynyä naamaanko pitäis tunkea?
Eikä todellakaan ole samaa melua, johan sen jo nyt kertoo sekin että lapsen itkusta et voi saada häätöä mutta yöllä jatkuvasti tahallisesti koluamisesta onneksi voi ja saakin.
Jatkuva melu? Etkös sinä sanonut, että ei ole ennen tätä ollut mitään ongelmaa. Mitäs siinä nillität sitten, jos meluavat jatkuvasti, niin saavat sitten sen häädön. Yksi yö ei sinulle tai lapsellesi koidu kohtaloksi.
Edit. Vinkki: korvatulpat; äärimmäisen kätevä keino satunnaisen melun torjuntaan.