Kerrostalo, kauhea meteli yläkerrassa!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häiriintynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mitäs sille itkulle voi jos vaikka lapsi kipeänä tai koliikki? Tyynyä naamaanko pitäis tunkea?
Eikä todellakaan ole samaa melua, johan sen jo nyt kertoo sekin että lapsen itkusta et voi saada häätöä mutta yöllä jatkuvasti tahallisesti koluamisesta onneksi voi ja saakin.

Jatkuva melu? Etkös sinä sanonut, että ei ole ennen tätä ollut mitään ongelmaa. Mitäs siinä nillität sitten, jos meluavat jatkuvasti, niin saavat sitten sen häädön. Yksi yö ei sinulle tai lapsellesi koidu kohtaloksi.

Edit. Vinkki: korvatulpat; äärimmäisen kätevä keino satunnaisen melun torjuntaan.
 
Jatkuva melu= useita tunteja jatkunut meteli
ja mites laitat taaperolle korvatulpat?? Johan sanoin ettei omalla unella väliä mutta todellakin on väärin jos pieni lapsi ei saa tarvitsemaansa lepohetkeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Jatkuva melu= useita tunteja jatkunut meteli
ja mites laitat taaperolle korvatulpat?? Johan sanoin ettei omalla unella väliä mutta todellakin on väärin jos pieni lapsi ei saa tarvitsemaansa lepohetkeä.

No siten laitat, että pyörittelet ne ensin ohueksi pakkauksen ohjeen mukaan ja laitat korviin, ei ole vaikea juttu, lupaan. Miksi hitossa et sitten käy sanomassa jos häiritsee, häh? Hereillähän nuo kai ovat jos meluavatkin. Ei voi olla noin vaikeaa, useimmiten ihmiset kyllä hiljentävät melua, kun käy sanomassa. Oletko vähän onneton.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kolin hiisi:
Oma ongelma jos ei ole munaa mennä nätisti huomauttamaan. Jösses.

Väärin. Oma moka jos ei osaa järjestyssääntöjä lukea---> muuttaisi omakotitaloon.

Ei järjestyssäännöistä muistuttaminen kuuluu muille asukkaille.
 
Itseäni vituttaa alakerrassa oleva jatkuva bile hile meininki...siellä työttömät pummit juhlii viikolla sekä viikonloppuisin...yksinkertaista... 1.viesti luukusta 2. isännöitsijä 3. poliisi .....ei sen kummempaa.

Pitemmän päälle tollanen meno alkaa vituttamaan ketä vain.


Ei todellakaan kannata käyttää korvatulppia jos on pieni lapsi...luulis tervejärkikin sen sanovan..Ne jotka muuttaa kerrostaloon, siellä pitää elää sääntöjen mukaisesti jos joku ei elä, niin joutaa helvettiin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja pete:
Itseäni vituttaa alakerrassa oleva jatkuva bile hile meininki...siellä työttömät pummit juhlii viikolla sekä viikonloppuisin...yksinkertaista... 1.viesti luukusta 2. isännöitsijä 3. poliisi .....ei sen kummempaa.

Pitemmän päälle tollanen meno alkaa vituttamaan ketä vain.


Ei todellakaan kannata käyttää korvatulppia jos on pieni lapsi...luulis tervejärkikin sen sanovan..Ne jotka muuttaa kerrostaloon, siellä pitää elää sääntöjen mukaisesti jos joku ei elä, niin joutaa helvettiin.

Joo, mutta jos se melu sillä hetkellä aiheuttaa kohtuutonta ahdistusta niin siitä voi käydä sitten asiallisesti sanomassa.

 

Yhteistyössä