Kerronpa teille salaisuuden :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Liikunta kuin liikunta - aina sohvalla makoilun voittaa!

Itse en kyllä tuota Titiä kestä, mutta eihän tässä nyt musta ollutkaan kyse.

Itsekin hytkyn kotona milloin minkäkin tahdissa ja siinä sitä on lapsilla ihmeteltävää.

JOo Tytsi, ihan oikeassa olet. Mutta koreografioita voi keksiä ihan itsekin. Jos sinä et nolostelematta tuollaista uskalla kertoa niin minä voin sanoa että itse järjestän usein Elämä Lapselle konsertteja suorakaiteenmuotoisessa kapeassa keittiössäni ja vedän kaikki biisit ja lavashowt ihan ite. Vilkutan myös yleisölle ja tarjoan heille mikrofonia koska hekin osaavat ulkoa mun biisit....

Inhosin lapsena jo titi-nallen juttuja, olivat niin lässyjä. Mutta kyllä muksujen kanssa tulee joskus tanssittua, ei tosin titi-nallea menisi varmaan hermot kuunnella jotain lasten laulu rallatuksia joka päivä. Mutta ihan kiva, jos on löytynyt mieleinen tapa liikkua. Itse olen enemmän ihan perinteisen ulkoilman, ja lenkkeilyn kannattaja.

Jos radiosta sattuu tulemaan menobiisi,niin otan poitsun syliin ja sit jammaillaan :) nostaa aina itse kädet ilmaan ja heiluttelee musiikin tahtiin :heart: käy muuten reisiin aika hyvin tuollaisen painon kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
Jos radiosta sattuu tulemaan menobiisi,niin otan poitsun syliin ja sit jammaillaan :) nostaa aina itse kädet ilmaan ja heiluttelee musiikin tahtiin :heart: käy muuten reisiin aika hyvin tuollaisen painon kanssa.

Mä luin ensin että nostat pojan syliin ja nostat kädet ilmaan. Mietin kuinkahan kauan poitsu mahtaa kyydissä kestää... :D

Alkuperäinen kirjoittaja lukihärö:

Mä luin ensin että nostat pojan syliin ja nostat kädet ilmaan. Mietin kuinkahan kauan poitsu mahtaa kyydissä kestää... :D

:laugh: mulle tuli mielikuva miten mä hytkyn ja rytkyn musiikin tahtiin ja raukka yrittää tarrata kiinni sen minkä jaksaa ettei putois kyydistä :D

Alkuperäinen kirjoittaja lukihärö:

:laugh: mulle tuli mielikuva miten mä hytkyn ja rytkyn musiikin tahtiin ja raukka yrittää tarrata kiinni sen minkä jaksaa ettei putois kyydistä :D

:laugh:

No, MUN isäni sanoi, kun valitin etten Riitalle kauheasti "lämpene" vaikka sitä on pakko oäivästä toiseen kuunnella, että se on varmaan taktinen veto.
Saa enemmän maksavaa yleisöä kun isitkin lähtee katsomaan. :D

Et kai ne miehet siitä sitten tykkää. =)

Yhteistyössä