Kerronpa teille salaisuuden :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Olen keksinyt hauskan keinon liikkua :D Vajaa 5v serkkutyttöni oli täällä pari viikkoa sitten yötä ja löysin vanhan Titi-nalle-cd:ni...tanssittiin sitten serkkulikan kanssa musiikin tahdissa =) Aloin itsekin innostua ja nyt olen useana iltana tanssinut niiden laulujen tahdissa, helppoa ja hauskaa, kun on valmiit koreografiat mitkä muistan lapsuudesta ulkoa, ei edes huomaa liikkuvansa :D Olen löytänyt sisäisen lapseni taas ;) Tätä en kyllä kaikille kehtaa kertoa :whistle: :whistle:

Olin ihan hirveä Titi-nalle-fani lapsena :D Yksi kaverini oli ihan ihmeissään, kun kuuli tästä tavastani :D Vähän pilkettä silmäkulmaan, kyllä täysi-ikäisenäkin saa irrotella ;)

Oli hauska näky, kun olin tämän pienen serkkuni luona yötä ja tanssimme kaikki kolme, serkku, minä ja serkun isä Titi-nallen tahdissa B)

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
tuskimpa tuota lasta olet kokonaan edes hävittänyt tuossa iässä :whistle:

En olekaan, onneksi =) Muuten en voisi edes leikkiä ja riehua niin paljon lasten kanssa :) Horoskoopissakin lukee, että kaksoset ovat ikuisia lapsia ;)

Mä vähän luulen, että monikin mamma liikkuis lasten kanssa mielellään Ti-ti-nallen tahtiin, JOS kestäis sitä Riittaa ;) Ootteko muuten kuulleet mitä sille kuuluu? Toivottavasto parempaa vaikken fani olekaan.

Kuulostaa hauskalta, jos tuosta titi-nallesta tykkää :D Minä en tykännyt siitä edes lapsena, mutta muuten kyllä on joskus ihanaa tanssia lasten kanssa, ja leikkiä ihan kunnon jumppaleikkejä, kuten pää-olkapää-peppu-polvet-varpaat.. Ja leikki-ikähän on koko ikä :)

voi tytsi sinua, tulet neuvomaan suurella 18v iällä mammoille miten täysi-ikäisenäkin saa irrotella :laugh:

Minähän saan neuvoa minkä ikäisenä tahansa :whistle: ;) Onko joka keskustelussa pakko huomauttaa iästäni? Ei minua ainakaan kiinnosta muiden palstalaisten iät, ne kun ei kerro vielä kovinkaan paljon ihmisestä.

Olen kyllä pannut merkille, että tällä palstalla tuo irrottelu kyllä onnistuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja MörköStiina:
Kuulostaa hauskalta, jos tuosta titi-nallesta tykkää :D Minä en tykännyt siitä edes lapsena, mutta muuten kyllä on joskus ihanaa tanssia lasten kanssa, ja leikkiä ihan kunnon jumppaleikkejä, kuten pää-olkapää-peppu-polvet-varpaat.. Ja leikki-ikähän on koko ikä :)

Aiva, peesaan tuota viimeistä lausetta! :D

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
voi tytsi sinua, tulet neuvomaan suurella 18v iällä mammoille miten täysi-ikäisenäkin saa irrotella :laugh:

Minähän saan neuvoa minkä ikäisenä tahansa :whistle: Onko joka keskustelussa pakko huomauttaa iästäni? Ei minua ainakaan kiinnosta muiden palstalaisten iät, ne kun ei kerro vielä kovinkaan paljon ihmisestä.

Olen kyllä pannut merkille, että tällä palstalla tuo irrottelu kyllä onnistuu :D

sulle itselle on oman ikäsi esille tuominen melko tärkeää. olen huomannut miten aina korostat kuinka nuori oot. sun nimimerkissä jo kerrot ikäsi ja profiilissasi mainitset edellisen nikkisi tyttö 16v tjn sinne päin..

Alkuperäinen kirjoittaja MörköStiina:

tit-nalle on ihan ok, mut se nainen.. en tykännyt edes lapsena.

Yhteistyössä