Kerronpa teille salaisuuden :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis ou mai kaad! Miksi minä en tuota ole itse tajunnut, olisin nimittäin varmasti aika hoikkanen, jos olisin tajunnut aina alkaa tanssimaan kun lapset katsoo/kuuntelee TiTi-nallea!

miten musta tuntuu että aika moni mamma harrastaa tätä lastenlaulujen tahtiin liikkumista ihan huomaamattaan... tytsi toki voi olla erikoistapauksinen lapseton teini joka vielä titistä tykkää :D

Siskon esikoisen ollessa pieni Titi-nalle oli kova sana. Itsekin kuulun siihen porukkaan joka tykkää tuosta musiikista mutta ei oikein syty Riitalle.

Meillä kyllä muksujen kanssa kuunnellaan paljon musiikkia, viitotaan ja tanssitaankin. titi-nallen koreografioita en tunne,, mutta voihan sitä jotain itse soveltaa. :D Kun on vielä tuollainen liki 12kg paino sylissä niin eiköhän tuo kuntoilusta käy?

Me pidetään muksujen kanssa kovia Rölli-bileitä :D
Isommat ei varmaan muuten enää kehtais, mutta 2v pikkusisko oikeuttaa monenmoiseen :D Mä rakastan ite rölliä, Röllin sydän elokuvakin on katottu jo kahdesti-ei tosin mun alkoitteesta, mut harvaa elokuvaa suostuisin kattomaan kuukauden sisään kahta kertaa :o !

Yhteistyössä