Kerron teillä tytöstäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teinin äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja teinin äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja saunan takana tilaa:
Omasta murrosiästä muistan sen että kaikki vitutti ja otti päähän ja olin aina huonolla tuulella.Mun mielestä kuuluu ihan normaalin teinin elämään että pikkusisarukset käy hermoille.
Sekin aika tulee vielä kun haluaa juosta kylillä yökaudet,olisit tyytyväinen että pysyy kotona ja auttaa kotihommissa.
Aika moni teini vaan makaa perseensä päällä osallistumatta yhtään mihinkään mistä vois olla vähääkään apua.

No ei tuo sinällään auta kuin leipomisessa. Siivoaminen ja ruuanlaitto on sitä että minä teen ja teini kulkee perässä ja seuraa kun minä teen.
Ja veikkaan että just tuosta kaikki lähti kun koulusta aikoinaan annettiin lehti joka kertoi teineistä. Siellä oli tuosta raivoamisesta ja "oudosta käytöksestä mitä vanhemmat ei ymmärrä" jne. niin meillä tyttö ikään kuin samastui ja alkoi käyttäytyä niin.

Lohdullista tuossa on se että se menee ohi ajallaan.Mun 16 vee täyttävä poika ei käynyt juuri ikinä missään vielä pari vuotta sitten.Nyhjäs aina nurkissa ja jos kauppaan menin se oli heti viiden minuutin päästä kännykässä kii,mis oot ja koska tuut ja kauanko sulla vielä menee.
Meinas mennä hermot kun se kontrolloi joka liikkeeni.
Viimeisen kahden vuoden aikana se on alkanut liikkua ulkona ja kavereita on pilvin pimein kun ennen ei ollut juuri ketään.
Nykyisin häntä näkee aamulla kun lähtee kouluun ja illalla kun tulee kotiin.
Pari pikkupyrähdystä näkyy iltasella kotona,äkkiä syömään,läksyt ja samantien menossa.
Ei näy jätkää juuri kotosalla ja nyt sitten ongelma on se kun ei hän ole ikinä kotona vaan aina menossa. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja teinin äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja saunan takana tilaa:
Omasta murrosiästä muistan sen että kaikki vitutti ja otti päähän ja olin aina huonolla tuulella.Mun mielestä kuuluu ihan normaalin teinin elämään että pikkusisarukset käy hermoille.
Sekin aika tulee vielä kun haluaa juosta kylillä yökaudet,olisit tyytyväinen että pysyy kotona ja auttaa kotihommissa.
Aika moni teini vaan makaa perseensä päällä osallistumatta yhtään mihinkään mistä vois olla vähääkään apua.

No ei tuo sinällään auta kuin leipomisessa. Siivoaminen ja ruuanlaitto on sitä että minä teen ja teini kulkee perässä ja seuraa kun minä teen.
Ja veikkaan että just tuosta kaikki lähti kun koulusta aikoinaan annettiin lehti joka kertoi teineistä. Siellä oli tuosta raivoamisesta ja "oudosta käytöksestä mitä vanhemmat ei ymmärrä" jne. niin meillä tyttö ikään kuin samastui ja alkoi käyttäytyä niin.

Sun kannattaisi äitinä hakeutua johonkin vertaistukiryhmään :o ja katkaista napanuora siihen tyttöön.

Yhteistyössä