L
"lily"
Vieras
Muutin vuosi sitten toiselle paikkakunnalle ja tiivis ystäväporukka jäi vanhalle kotipaikkakunnalle. Olemme tavanneet muutaman kerran vuoden sisällä ja käyneet kirjeenvaihtoa s-postitse, pystyy niin kätevästi päivittämään kaikkien kuulumiset samalla. Kirjoitin koko porukalle (4 naista) viime vkolla sähköpostiviestin, jossa kerroin iloiset uutiset. Tähän päivään mennessä ei ole tullut onnitteluja eikä mitään muutakaan postia - keneltäkään. On jotenkin tosi loukkaantunut olo ja paha mieli. Esimerkiksi viime kerralla, erään meistä kerrottua uraan liittyvästä hienosta mahdollisuudesta, tuli heti lähes kaikilta onnittelut ja tsemppiviestit. Itsekin onnittelin innoissani heti.
En voi ymmärtää mistä tällainen johtuu?! Olen ollut viimeiset 2kk tosi "hiljaa", koska raskauspahoinvointi on ollut valtavaa, mutta ei kai se ole mikään syy jättää onnittelematta? Hyvä kun olen jaksanut töissä käydä saati pitää yhteyttä kehenkään..
Ja toisaalta, en voi itsekään nyt ottaa yhteyttä tyyliin miksei teistä kuulu mitään??
En voi ymmärtää mistä tällainen johtuu?! Olen ollut viimeiset 2kk tosi "hiljaa", koska raskauspahoinvointi on ollut valtavaa, mutta ei kai se ole mikään syy jättää onnittelematta? Hyvä kun olen jaksanut töissä käydä saati pitää yhteyttä kehenkään..
Ja toisaalta, en voi itsekään nyt ottaa yhteyttä tyyliin miksei teistä kuulu mitään??