Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Oikeasti näit mua?Mä en ketään muista oikein sielä,olin niin väsynyt sielä,äiti mua pakotti mennä hulluille päiville![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Oikeasti näit mua?Mä en ketään muista oikein sielä,olin niin väsynyt sielä,äiti mua pakotti mennä hulluille päiville![]()
Juu juu, oltiin kaverin kansaa juuri ottamassa kakkuja kun kävelitte siitä kahvilan läpi meidän ohi sinne hissille mistä pääsee kahvilasta onewayn suuntaan. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Oikeasti näit mua?Mä en ketään muista oikein sielä,olin niin väsynyt sielä,äiti mua pakotti mennä hulluille päiville![]()
Juu juu, oltiin kaverin kansaa juuri ottamassa kakkuja kun kävelitte siitä kahvilan läpi meidän ohi sinne hissille mistä pääsee kahvilasta onewayn suuntaan. =)
Aijaa,mä en siitäkään muista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Oikeasti näit mua?Mä en ketään muista oikein sielä,olin niin väsynyt sielä,äiti mua pakotti mennä hulluille päiville![]()
Aijaa,mä en siitäkään muista![]()
Shop 'til you drop vai?![]()