Kerro rehellisesti,oletko utelias mitä sun naapurit tekee ja miten ne elää?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
minkä maalainen olet ap? en siis mitenkään vidduile vaan ihan tosissani kysyn..

Vaikea kysymys minkä maalainen,koska mulla kaikki kansalaisuudet sekaisin,paitsi syntynyt Tallinnassa

no sitten ymmärrän tekstisi pikku hassuuden :)

paitsi että miksi sitä välilyöntiä ei saa pilkkujen ja pisteiden jälkeen...

Me asutaan okt rauhallisella alueella ja sen verran tulee aina ikkunoista kateltua,että jos näkyy naapurin pihalla esim. outo auto jne niin vilkuilen sinne ehkä hieman tavallista useemmin,ihan sen varalta että ei oo kutsumattomia vieraita.Mutta eipä nuita pahemmin muuten näy,enkä viitsi mennä ikkunoiden taakse kurkkimaan ja kuunteleen,että mitä tekevät ;)

.Niin mut,kun eilen ajoin bussilla niin yks naapuri kysyi ihan kaikki,mihin menen joka päivää ja mistä tulen yöllä,huoh,no mä vastanut rehelliseti että strippari olen,haluatko muutakin tiedä,hänen leukka kyllä meni alas.

Hahaha, voin vain kuvitella naapurin ilmeen! *laugh* Kyllä nyt riittää naapureilla juoruttavaa ja ihmeteltävää pitkäksi aikaa...

Ei hirveästi kiinnosta. Joidenkin autonvärin ja kulkuaikoja satun tietämään kun usein osutaan yhtäaikaa pihaan tai käytävään. Jotain kuuluukin muualta kuten alkoholisti tossa kerrosta ylempänä. Juorupiiri täälä on, mua ei kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja E:
.Niin mut,kun eilen ajoin bussilla niin yks naapuri kysyi ihan kaikki,mihin menen joka päivää ja mistä tulen yöllä,huoh,no mä vastanut rehelliseti että strippari olen,haluatko muutakin tiedä,hänen leukka kyllä meni alas.

Hahaha, voin vain kuvitella naapurin ilmeen! *laugh* Kyllä nyt riittää naapureilla juoruttavaa ja ihmeteltävää pitkäksi aikaa...
ilmee oli sama kun hän söi sammakko

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
niin kovasti, niin on syytä pohtia onko oma elämä kunnossa. Sairasta kytätä vieraiden elämää! Hyi, puistattaa.

Kyttääminen ja normaali kiinnostus ympärillään tapahtuvista asioista ovat eri asioita. Aika monet vastaajat asuvat ilmeisesti kerrostalossa, mites omakotiasujat?

Mulla vaihtui naapuri hetki sitten, mutta edellisen naapurin tekemisistä tiesinkin lähes juuri kaiken. Jos hän tuli outoon aikaan kotiin, niin melkeinpä soitin ja kysyin että missäs sitä ollaan oltu...ja päinvastoin. :D :heart:

En ole utelias, mut väliin huolissaan naapurin jaksamisesta ja käyn välillä heitä katsomassa ettei siellä ole sattunut mitään. Vanhoja ihmisiä kun ovat.
Toisen naapurin kans autetaan toisa puolin ja toisin. Mut ei minua silti kiinnosta mitä heillä milloinki tehdään ja minne menevät.

Täällä maalla tämä on ihan tavallista. Jos asuisin kerrostalossa niin tuskin tietäsin naapureista edes ketä ovat.

Me olemme sen verran tekemisissä naapureiden kanssa, että pikku hiljaa on selvinnyt, mitä kaikki tekevät ja miten elävät. Ihan vastaavat jutut he tietävät meistä. Mutta jos en olisi tekemisissä, niin ei mua sitten kiinnostaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Meillä on ihanat naapurit (rivitalo 6 asuntoa), ollaan ystävystytty ja autellaan toisiamme ja situtaan välillä iltaa :)

Joten siissenkin vuoksi tiedän mitä ne tekee ja miten ne elää.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
..mutta asiasta muuhun...
Tuliko Hulluilla Päivillä törsäiltyä paljonkin.
Melkein huikkasin sulle moi, kun tulitte Stockan kahvilaan ja poikasi vetäessä sikeitä rattaissa. :D

kenelle tää on? :D

niin siis Savannalle. =)

Eihän Savannalla oo poikia?

Ai sitten vaan oletin sen vaunuissa nukkuvan olevan poika ilmeisesti, kun niin muistin...
Savanna siellä kuitenkin oli ja, ja sen vanhemman tytön tunnistin. =)

Yhteistyössä