Kerro rehellisesti,oletko utelias mitä sun naapurit tekee ja miten ne elää?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Tuli vaan taas eilisestä mieleen,koska mä en tiedä kenestä mitään,eikä ees kiinosta tiedä,jopa en muista edes minkä väriset autot heillä.Niin mut,kun eilen ajoin bussilla niin yks naapuri kysyi ihan kaikki,mihin menen joka päivää ja mistä tulen yöllä,huoh,no mä vastanut rehelliseti että strippari olen,haluatko muutakin tiedä,hänen leukka kyllä meni alas.Sitten taas hän sanoi että hän huomasi että mun äiti usein meillä ja käy ulkona lasten kaa,juu miten se hänelle kuulu?Tärkeintä että lapset käy ulkona,koska mä en joka päivää voi olla sekä ulkona että tehdä hommia kotona ja kyllä mä käyn heijän kaa ulos vain 2-3krt viikossa ja mitäs sitten.Myös mikä auto eilen oli,mitä se toi,entäs silloin,mitäs se silloin toi.Onko teillä myös uus auto.Siis kiinosta ihan kaikki tietä,mun äidikin sanoi mulle,että mä tiedän miksi me ollaan aina noin kiinostavia,koska he ihmettelevät että miks meille mitään ei kenestäkään kiinosta tietä...

Mutta hänelle ihan oikeasti ihan vaan vi'**en vuoks tuon kiikarit jouluks,ihan varmasti sen teen

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
En jaksanut lukea kuin otsikon, mutta ei tod. kiinnosta mitä naapuri puuhaa.

peesi :D

ja itse kysymykseen: ihan rehellisesti sanottuna, mua ei just nää naapurit kiinnosta pätkääkään. oon ihan pihalla että kuka missäkin asuu, tervehdin vaan kaikkia kun pihalla nähään, muutaman tiedän paremmin mutta ei oikeestaan kiinnosta mitä ne tekee. toivon ettei muutkaan kyttää meitä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
[quote="-Jonttu-"]En jaksanut lukea kuin otsikon, mutta ei tod. kiinnosta mitä naapuri puuhaa.

laiska :D

No ei oikein jaksa lukea kun on niin kirjoitusvirheitä. :/[/quote]

Laittaisit edes välilyönnin pilkkujen ja pisteiden jälkeen niin olisi miellyttävämpää lukea tekstiäsi.

Ei kiinnosta, mitä mun naapurit tekee tai keitä ne on. Asun kerrostalossa, enkä edes tiedä minkälaisia tai näköisiä ihmisiä tässä rapussa asuu.

En olisi kertonut noin uteliaalle naapurille mitään. Outoa alkaa noin paljon kyselemään.

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
ei mua jaksa naapurit kiinnostaa! mä pyörin täällä palstalla vänkäämässä tuiki tuntemattomien kanssa millon mistäkin jonnin joutavasta :D

Joo, tuntemattomien kanssa on kivempi väitellä jonninjoutavista asioista :D

Noh, mun mielestä on outoa, jollei tiedä naapureistaan mitään. Omakotialueella se nyt vaan menee niin, että koska naapurit ovat ihan siinä vieressä, heidän asioistaan tietää pakostikin aika paljon. Toisaalta ainahan saa kysyä, vastata ei tarvitse jollei omista asioistaan halua kertoa. Pieni uteliaisuus tositenkin asioita kohtaan tuo myös turvallisuutta. Jos esim. meillä tulisi kuorma-auto pihaan ja alkaisi kuljettaa tavaroita ulos, olisin tosi tyytyväinen jos joku naapuri soittaisi minulle ja kysyisi asiasta. Sama lasten suhteen, on hyvä, että tunnetaan naapurien lapset ja tiedetään kuka kuuluu mihinkin taloon.
Asuinpaikkansa voi valita ja siten myös naapurinsa :)

En, ei vois vähempää kiinnostaa. Seinänaapurit ovat kyllä oikein mukavaa porukkaa ja heidän kanssaan tulee joristua ja kesällä istuttiin iltakaljalla terassilla monesti. Muuten ei kyllä.
Juuri muutti yhteen asuntoon uusia ihmisiä ja miehen kanssa molemmat oltiin vähän pitkin hampain... Todettiin vaan että onneksi päästään omaan rauhaan ja suojaan maaliskuussa. =)

Ja tosiaan, täällä palstalla kyllä kerrotaan kaikki intiimimmätkin asiat täysin tuntemattomille ihmisille, mutta sitten naapureiden asiat ei saa kiinnostaa tai naapurit ei saa kiinnostua susta... ristiriitaista?

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
minkä maalainen olet ap? en siis mitenkään vidduile vaan ihan tosissani kysyn..

Vaikea kysymys minkä maalainen,koska mulla kaikki kansalaisuudet sekaisin,paitsi syntynyt Tallinnassa

no sitten ymmärrän tekstisi pikku hassuuden :)

kyllä mä mielelläni juoruja kuuntelen,mutta ei niin kiinnostaisi että kyseleen menisin.
tässä asuu kaks vanhempaa ihmistä jotka on enemmän kun uteliaita..se on raivostuttavaa.
mä en kumminkaan itse juoruile jos multa joku naapurista kysyy,mun mielestä jokaisella on oikeus omaan elämään,kunhan se ei vaikuta kanssaeläjiin.

En tiedä mun naapureista mitään. :D Paitsi toisen seinän takana asuu vissiin jotain vähän alkoholisoituneita henkilöitä mekkalasta päätellen ja toisen seinän takana taasen jotain nuoria miehiä. Kerrostalossa asuessa olen nähnyt parhaimmaksi olla sekaantumatta naapureihin rapussa tervehtimistä enempää.

Savanna, ei kannata kertoa itsestään paljoa utelijoille, vaikka ne asiat eivät olisikaan salaisia. Naapurisi saattaa vääristellä kertomaasi ja joudut kärsimään ihmisten pahantahtoisuudesta.

Yhteistyössä