Tuli vaan taas eilisestä mieleen,koska mä en tiedä kenestä mitään,eikä ees kiinosta tiedä,jopa en muista edes minkä väriset autot heillä.Niin mut,kun eilen ajoin bussilla niin yks naapuri kysyi ihan kaikki,mihin menen joka päivää ja mistä tulen yöllä,huoh,no mä vastanut rehelliseti että strippari olen,haluatko muutakin tiedä,hänen leukka kyllä meni alas.Sitten taas hän sanoi että hän huomasi että mun äiti usein meillä ja käy ulkona lasten kaa,juu miten se hänelle kuulu?Tärkeintä että lapset käy ulkona,koska mä en joka päivää voi olla sekä ulkona että tehdä hommia kotona ja kyllä mä käyn heijän kaa ulos vain 2-3krt viikossa ja mitäs sitten.Myös mikä auto eilen oli,mitä se toi,entäs silloin,mitäs se silloin toi.Onko teillä myös uus auto.Siis kiinosta ihan kaikki tietä,mun äidikin sanoi mulle,että mä tiedän miksi me ollaan aina noin kiinostavia,koska he ihmettelevät että miks meille mitään ei kenestäkään kiinosta tietä...
Mutta hänelle ihan oikeasti ihan vaan vi'**en vuoks tuon kiikarit jouluks,ihan varmasti sen teen
Mutta hänelle ihan oikeasti ihan vaan vi'**en vuoks tuon kiikarit jouluks,ihan varmasti sen teen