Kerro minulle lapsesi nimi,

• Viestiketjun aloittaja Haluatko todella tietää...
  • Ensimmäinen viesti
harmaanahip
Piti ihan harmaantua kysyäkseni: Taavi.

Itse olen halunnut juuri määrätynlaiset nimet lapsilleni, olen sitä mieltä että nimi on enne. Tosin olen joutunut toteamaan että tietysti on myös poikkeuksia..
Toinen lapseni on Nanna, vahva ja määrätietoinen, rauhallinen pikku tyttö.

Haluatko todella tietää...
Ari-Antero on rehti, reipas ja rehellinen suomalainen mies jo murrosiässä. Onni-Olavi pitää kaikenlaisista teknisistä vempeleistä ja on insinööriainesta.

mi mmmmi
Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22119433:
Joosen äidin täytyy olla varuillaan murrosiän koittaessa, sillä Joosella on taipumusta jäädä koukkuun tietokonepeleihin ja sitä kautta luiskahtaa lintsailemaan.
:D Joose ois koneella vaikka koko päivän jos antais

kerroppa...
Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22119898:
Leevi pitää aikuisten seurasta ja kertoileekin asioistaan vaikkapa opettajalle hyvin mielellään. Pikkuvanhana tyyppinä hänellä on vaikeuksia löytää ystäviä omanikäisistään.
Tämä meni just väärinpäin!

Daniel ja Oliver ovat molemmat Hollywood-ainesta: pepsodent-hymy ja surffipojan ruumiinrakenne. Tyttöystäviä riittää. Melina sen sijaan ei onnistu pääsemään ykköskaartiin, vaikka kovasti sitä haluaisi.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22119971:
Milda on hiljainen syrjäänvetäytyvä tyttö, jolla on rikas mielikuvitusmaailma ja joka pitää tarinoiden kirjoittamisesta.
nimi oli kylläkin Miida... vaikka toi Mildakin ihan kiva on =)

Taavi unohtui. Vaatimaton poika, joka ei paljon itsestään meteliä pidä, mutta ei myöskään koskaan jää täysin yksin. Hymy välähtää usein naamalla.

"hassu"
Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22120002:
Daniel ja Oliver ovat molemmat Hollywood-ainesta: pepsodent-hymy ja surffipojan ruumiinrakenne. Tyttöystäviä riittää. Melina sen sijaan ei onnistu pääsemään ykköskaartiin, vaikka kovasti sitä haluaisi.
Pojat ovat todellakin tuollaisia, tyttö on teini ja kovasti on vientiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22119908:
Nikolas on älykäs ja tästä johtuen saattaa usein turhautua seurassa kuin seurassa. Tyttöjen mieleen, mutta suututtaa heidät usein terävillä kommenteillaan.
Aika hyvin. Nikolas on älykäs poika, pohdiskelee ehkä liikaakin monenlaisia asioita. Joskus turhautuu, ja pölöilee.
Tytöistä ei omien sanojensa mukaan tykkää yhtään :D

Eelis on hyvä koulussa, mutta sortuu murrosiässä luokan vilkkaiden poikien seuraan, ja koulu meinaa mennä retuperälle. Onneksi Eeliksellä on kunnianhimoiset tulevaisuudensuunnitelmat, joten kurssin saa käännettyä ajoissa...

Jos Jasi on hiljainen, niin sitten se ei ole Jasi. Kannattaa pitää huolta kotiintuloajoista. Samossa on autokorjaajan vikaa, eikä koulu voisi vähempää kiinnostaa.

Leida harrastaa tanssia tai taitoluistelua. Naisellinen ja liikunnallinen. Nooalla on sekä tyttöjä että poikia kavereina, ja häntä pidetään luotettavana.

harmaanahip
Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22120020:
Taavi unohtui. Vaatimaton poika, joka ei paljon itsestään meteliä pidä, mutta ei myöskään koskaan jää täysin yksin. Hymy välähtää usein naamalla.
Oukei :) Jää nähtäväksi millainen poitsu tuosta muodostuu.

Yhteistyössä