Kerro minulle lapsesi nimi,

• Viestiketjun aloittaja Haluatko todella tietää...
  • Ensimmäinen viesti
"päivi"
Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22119043:
Jade on Neean kaveri ja luokan pissis-tilaston kärjessä.
Ajanvietettä tämäkin.Meidän Jade on nyt 17v. ja kaukana arvioinnistasi.
Hyvin taiteellinen, yksinkin viihtyvä..silti laaja kaveripiiri.Pissis kyllä murrosiässä kaukana tästä tytöstä : )

Haluatko todella tietää...
Romeo ja Oscar. Kaksi vaihtoehtoa: joko koulun kovikset ja tyttöjen ykkössuosikit, urheilijapojat...tai sitten erittäin pulleat possupojat, joita tietenkin kiusataan.

Eliah: älykäs, persoonallinen poika. saattaa olla kiusattu, mutta ei paljonkaan piittaa siitä. Emilia: kunnianhimoinen tyttö, jolla paljon harrastuksia.

Joelista saattaa tulla kiusaaja. Hän on verbaalisesti lahjakas ja muutenkin terävä-älyinen, ja tämä voi kääntyä ikävään suuntaan, elleivät aikuiset ole varuillaan.

"Liisa"
Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22119164:
Eliah: älykäs, persoonallinen poika. saattaa olla kiusattu, mutta ei paljonkaan piittaa siitä. Emilia: kunnianhimoinen tyttö, jolla paljon harrastuksia.
Kiusattu ei ole, äidin mielestä tietenkin älykäs mutta persoonallinen useankin mielestä :) Ja Emilian kuvaus osui nappiin myös :)

Mette pyrkii suosituimpien tyttöjen seuraan. Olisi itse oikein ystävällinen ihminen, mutta saattaa miellyttämishalussaan seurailla ilkimystyttöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22119249:
Yllättäen Jessica ja Vanessa eivät läheskään aina ole pissiksiä. Olen tavannut parikin tuskallisen hiljaista Jessicaa.
Meitin Jessica on tosi kova höpöttäjä, sosiaalinen ja verbaalisesti lahjakas.
Täyttää 2vk päästä 4v ja osaa jo aakkoset, laskea ties kuinka moneen kymmeneen, fiksu likka=)

:)
Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22119181:
Salla: paljon ystäviä, vaikka ei kuulukaan luokan "kermaan". Hyvällä tavalla tavallinen.
Tyytyväinen olen, jos noin käy... nyt pienenä eka lause täsmää. Toka ei. Vaikka tavallaan on tavallinen iloinen pikkutyttö, siis ei erikoisuuden tavoittelija, on joukosta erottuva.

Yhteistyössä