Ajanvietettä tämäkin.Meidän Jade on nyt 17v. ja kaukana arvioinnistasi.Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22119043:Jade on Neean kaveri ja luokan pissis-tilaston kärjessä.
Pitääpä olla varuillaan.Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22119191:Joelista saattaa tulla kiusaaja. Hän on verbaalisesti lahjakas ja muutenkin terävä-älyinen, ja tämä voi kääntyä ikävään suuntaan, elleivät aikuiset ole varuillaan.
Kiusattu ei ole, äidin mielestä tietenkin älykäs mutta persoonallinen useankin mielestä Ja Emilian kuvaus osui nappiin myösAlkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22119164:Eliah: älykäs, persoonallinen poika. saattaa olla kiusattu, mutta ei paljonkaan piittaa siitä. Emilia: kunnianhimoinen tyttö, jolla paljon harrastuksia.
Yllättäen Jessica ja Vanessa eivät läheskään aina ole pissiksiä. Olen tavannut parikin tuskallisen hiljaista Jessicaa.Jessica
Vanessa
Kuunnellaanpa tämä analyysi lasteni nimistä:xmas:
Meitin Jessica on tosi kova höpöttäjä, sosiaalinen ja verbaalisesti lahjakas.Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22119249:Yllättäen Jessica ja Vanessa eivät läheskään aina ole pissiksiä. Olen tavannut parikin tuskallisen hiljaista Jessicaa.
Tyytyväinen olen, jos noin käy... nyt pienenä eka lause täsmää. Toka ei. Vaikka tavallaan on tavallinen iloinen pikkutyttö, siis ei erikoisuuden tavoittelija, on joukosta erottuva.Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22119181:Salla: paljon ystäviä, vaikka ei kuulukaan luokan "kermaan". Hyvällä tavalla tavallinen.