Kerro minulle lapsesi nimi,

• Viestiketjun aloittaja Haluatko todella tietää...
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22120328:
Andreas on purjehtija, jos ei ihan oikeasti, niin ainakin henkisesti. Etsii aina uutta mannerta.
Hehee minun pikku purjehtia :)
Aika hassua, monille tosiaan tulee mieleen jokin veneisiin liittyvä :D
Joku sanoi merikapteeni, joku veneilijää ja purjehtijaa ja nyt sinä :D

Haluatko todella tietää...
Susannella saattaa olla ärhäkkä murrosikä. Tämä tyttö tekee, mitä tahtoo, ja saa usein vanhempansa hermoromahduksen partaalle. Kannattaa varoa liian vanhoja poikaystäviä.

"kalamama"
Aika nappiin meni! Mikaelin kavereita jo nyt haluaa kaikki tytöt olla päiväkodissa, ja ikää vasta 5v :) Mattias mennä touhottaa, mutta katsotaan miten ennustus pitää paikkansa, nyt on vasta 7kk..

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Haluatko todella tietää...;22120255:
Niila ja Mitja ovat sellaisia poikia, joista minä olisin tykännyt kouluaikoina. Kirjallisesti lahjakkaita, rauhallisia tummakulmia.
Saas nähdä millasia tulee. :D pojat on nyt 2v ja 2kk ikäset.

Haluatko todella tietää...
Mindiella ja Mariella rakastavat kaikkea romanttista. Mitä hörselöisempää ja vaaleanpunaisempaa, sen parempi. Murrosiässä he ovat romanttisten elokuvien suurkuluttajia. Valitettavasti ikätoverit eivät koskaan pysty vastaamaan heidän romanttista mieskuvaansa, joten rakkaussuruja on tiedossa. Mariella järkevöityy jossain vaiheessa, mutta Mindiella purjehtii läpi elämän vaaleanpunaisin purjein.

haluatko todella tietää...
Esra kokoaa ympärilleen ystäväpiirin, johon on hyvin vaikea ulkopuolisen päästä. Hän ei ole välttämättä luokan kuningattaria, mutta omaa pientä valtakuntaansa hän hallitsee järkähtämättä.

Yhteistyössä