Tietenkin, ihan sua ajattelin :heart:Pitihän toi taas mainita.
Tietenkin, ihan sua ajattelin :heart:Pitihän toi taas mainita.
Ihan tavallista joo, Sinooperista ostin.
Mul oli edellisessä asunnossa vessassa kontaktimuovikoristeita vessassa, ne ainakin pysyivät moitteettomina pyyhkimisestä ja kosteudesta huolimatta. Tuota kattiloista tulevaa kuumaa höyryä hiukan jännitän, sen näkee ajan kanssa.
No toki, näkkeehän se jo kuvasta että mistä se on otettu :Omikä vittu on välitila onko se siellä pillun ja perseen välissä
en tarkottanut että huono mutta vois saada parempaakin. Itse en tykkäis mutta jos itse tykkäät ok! ja eikös täällä kysytty miekkärii.?Opettele nyt ensin kirjoittamaan .
No niivvarmaan. Ei sulla mitään kommenttia aiheeseen olisi?Mullapa on rievun nakukuva makkarin seinällä....
Tää ajattelis samal tapaa.Mun mielestä joko teippaat loputkin, tai otat nuokin pois.
no mikä vitun välipiha se onNo toki, näkkeehän se jo kuvasta että mistä se on otettu :O
Gyl määki alan kallistua koko välitilan teippaamiseen .Tää ajattelis samal tapaa.
Jaa-a, ei ole vielä kokemusta. Mutta hammastahna-, hiusväri- ym. kemikaaliroiskeet entisen kylppärin teippaukset kesti oikein mallikkaasti.Mitenköhän kontaktimuovi kestää mahdollisia rasvaroiskeita?
Ei oikeen iske toi kontaktimuovi, kun sen huomaa pienestäkin virheestä ettei ole ihan suorassa. Sen sijaan mä soittaisin vuokranantajalle ja kysyisin, saisinko näyttää välitilalle kaakelimaalia. Ja jos saisin luvan, maalaisin koko välitilan, en vain osaa siitä.Joo ei oo ihan ekana intresseissä ruveta vuokra-asunnossa kaakeloimaan.