Kerro mielipiteesi! Jatkanko tätä sisustusideaa koko välitilaan vai onko parempi jättää näin?

[QUOTE="vieras";25034825]Onko tuo siis aivan tavallista kontaktimuovia?
- joko olet pyyhkinnyt laattoja, pysyykö reunoista silti ?
- ja jos kattiat höyryää, alkaako se repsottaa ?[/QUOTE]

Ihan tavallista joo, Sinooperista ostin.

Mul oli edellisessä asunnossa vessassa kontaktimuovikoristeita vessassa, ne ainakin pysyivät moitteettomina pyyhkimisestä ja kosteudesta huolimatta. Tuota kattiloista tulevaa kuumaa höyryä hiukan jännitän, sen näkee ajan kanssa.
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";25034763]Musta näyttää hyvältä, mutta kyllä kontaktimuoviratkaisut on hiukka hölmöjä. Varsinkin jos asutte omassa asunnossa, johon voi vaihtaa oikeat kaakelit.

Sille joka inisee "välitilasta", niin se on ihan vakiintunut termi keittiökaapistojen väliin jäävälle seinätilalle.[/QUOTE]


Mä oon luullu että välitila on kuoleman ja seuraavan elämän välissä.:snotty:
 
"vieras"
Ihan tavallista joo, Sinooperista ostin.

Mul oli edellisessä asunnossa vessassa kontaktimuovikoristeita vessassa, ne ainakin pysyivät moitteettomina pyyhkimisestä ja kosteudesta huolimatta. Tuota kattiloista tulevaa kuumaa höyryä hiukan jännitän, sen näkee ajan kanssa.
no, toisaalta, jos alkaa repsottaa, on aika edullista, vaihtaa(vaikka väriäkin fiiliksen mukaan ) Jouluksi punaiset muovit, pääsiäisinä vihreät jne =)
KIITOS vinkistä !
siis ainakin tuollaiselle pienelle alalle, iso homaa sesonkivärittää metrikaupalla seinää :D
 
[QUOTE="vieras";25034977]Laittaisin muuten rätin roikkumaan mieluummin uunin kahvasta tai muualta. Noin saa kaapin oven reunan menemään tehokkaasti pilalle.[/QUOTE]

Kaapin ovessa se on mulla roikkunut niin kauan kuin oon omassa taloudessa asunut eikä ole yksikään kaappi pilalle mennyt. Että en vaihda, käsipyyhkeen pitää olla just tossa saatavilla.
 
"aave"
Mua vähän hämää kun ne ei oo ihan suoria. Mutta siis idea ihan kiva mutta en kyllä laittas koko tilaan. Tlis liian levoton. Tai jos laittasin noiden muiden tavaroiden täytys väreiltään sopia siihen teemaan.
 
Sen voisikin muuten tehdä! Kiitos ideasta!

Tosin on sitä mustaa jo aika lailla muutenkin, kun seinillä on mustaa (tarjotin ja uunipelti :D) ja ruokapöydästä on tulossa ensi kesänä musta. Niin ja pöytäliina on musta.

Vaihtaisin silti, ja uudelle ruokapöydälle laittaisin sitten vaikka valkoisen tai saman värisen liinan kuin mitä ne purkit siellä ylhäällä oli.
 
---
Hienolta näyttää. Itse tein niin, että kontaktimuovi oli ihan sen laatan kokoinen. Näyttää paremmalta mun mielestä. Ei edes erottanut, että onkin kontaktimuovi eikä laatta. Ja hyvin pysyi.
 

Yhteistyössä