Kerro mielipiteesi! Jatkanko tätä sisustusideaa koko välitilaan vai onko parempi jättää näin?

oikein kiva
Ihan tavallista joo, Sinooperista ostin.

Mul oli edellisessä asunnossa vessassa kontaktimuovikoristeita vessassa, ne ainakin pysyivät moitteettomina pyyhkimisestä ja kosteudesta huolimatta. Tuota kattiloista tulevaa kuumaa höyryä hiukan jännitän, sen näkee ajan kanssa.

Voihan siihen sitten laittaa uuden, mikäli alkaa repsottamaan, ei ole pitkä pätkä eikä kallis.
Isossa kuvassa tosi pirteän näköinen, en ehkä laittaisi kokonaan tai miksi ei, jos hyvin osaa.
Voisin itsellä kokeilla samaa, mutta kun osa laatoista vaaleanvihreitä, olen vain saumat mustaksi maalannut, hyvä sekin.
 
Mä en ostais (jos olisi kaupan) tota ideaa edes pienenä pintana, mutta makuja on monenlaisia. Aika homma laittaa koko rivi. Jos mä olisin tohon hurahtanu niin ilmanmuuta kaikki laattat tai sit ei yhtään.
 
[QUOTE="vieras";25034628]Siis mitämitä?Kontaktia välitilassa, tää on jotain uutta.. Mut laajemman kuvan tartteis että näkis miten tuo sopii..[/QUOTE]

Mun profiilista pitäis löytyä Keittiön tuunaus -albumi, jossa keittiön välitila on päällystetty ns. kontaktimuovilla, joka tunnetaan oikealla nimellään dc-fix. Sitä on saatavana useita eri kuoseja. On pysynyt todella hyvin paikoillaan myös hellan takana, eikä uunista tuleva kuuma höyry ole tehnyt muoviin mitään muutoksia.

Ap, laita vaan koko välitilaan tuunaus =)
 
"sipsi"
Mukavan näköinen noin, en laittaisi koko matkalle. Joku muukin oli tätä ehdottanut: eli entä jos laittaisit altaiden päälle saman verran muistia laattoja kuin uunin takana. Eli kuvio toistuisi siellä? :)

Vaan oikein hyvä noinkin.
 
Joo ei oo ihan ekana intresseissä ruveta vuokra-asunnossa kaakeloimaan.
Ei oikeen iske toi kontaktimuovi, kun sen huomaa pienestäkin virheestä ettei ole ihan suorassa. Sen sijaan mä soittaisin vuokranantajalle ja kysyisin, saisinko näyttää välitilalle kaakelimaalia. Ja jos saisin luvan, maalaisin koko välitilan, en vain osaa siitä.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Sinuna teippaisin koko välitilan. Ryhdittäisi mukavasti muuten vaaleaa ja vaisuhkoa keittiötä.

Itse olen teipannut muinoin yhdessä vuokra-asunnossa sekä keittiön että vessan kaakelit Dc-fix-muovilla. Kesti erinomaisesti kaikki roiskeet ja kuumuudet, ja pois irrottaessa ei jäänyt liimatahroja.
 
[QUOTE="sipsi";25035944]Mukavan näköinen noin, en laittaisi koko matkalle. Joku muukin oli tätä ehdottanut: eli entä jos laittaisit altaiden päälle saman verran muistia laattoja kuin uunin takana. Eli kuvio toistuisi siellä? :)

Vaan oikein hyvä noinkin.[/QUOTE]

Tätä mä mietin, mutta se ei tunnu jostakin syystä hyvälle idealle, vaikka logiikan ymmärränkin. Tuntuu, että sitten kokonaisuus vasta sekavalta näyttääkin, jos noita ns. pystyraitoja on useampia.
 
"vieraS"
rehellisesti, ottaisin nuokin pois. kamala näky kun ei ole symmetriset. ja ylipäänsä ap:n kohdalla antaisin sisustussuunnittelun ulkopuoliselle, valitettava tosiasia ettei sinulla ole silmää :)
 
[QUOTE="vieraS";25035995]rehellisesti, ottaisin nuokin pois. kamala näky kun ei ole symmetriset. ja ylipäänsä ap:n kohdalla antaisin sisustussuunnittelun ulkopuoliselle, valitettava tosiasia ettei sinulla ole silmää :)[/QUOTE]

No, tuo on subjektiivinen näkemys. Joku tykkää yhdestä, toinen toisesta. Sun mielipide ei ole mikään absoluuttinen totuus, näkeehän sen tästäkin ketjusta. Moni on ideasta tykännyt.
 

Yhteistyössä