Paha sanoo...kaikenlaista on tullut kyllä kokeiltua, mut 2 miestä ja minä vois olla se mitä haluaisin.....niin ja sellasta et mies tulee vaan ja ottaa...mie en tykkää mistään vitun esileikeistä...noh ehkä ihan vähän
toi mies tulee ja ottaa...Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Paha sanoo...kaikenlaista on tullut kyllä kokeiltua, mut 2 miestä ja minä vois olla se mitä haluaisin.....niin ja sellasta et mies tulee vaan ja ottaa...mie en tykkää mistään vitun esileikeistä...noh ehkä ihan vähän
Niinpä, parisuhteen molemmista osapuolistahan se on kiinni. Mulla (onneksi!) kimppakokemukset tuli hankittua jo nuorena, mutta jos tilaisuus tulisi vastaan, en uskoisi moisesta kieltäytyväni!Alkuperäinen kirjoittaja Magea75:Joo, toi olis kyllä aika kiimasta, mut eipä taida mulle tapahtua tässä elämässä
Omalla vaimolla hormonikierrukka ni ei tartte säätää kortsujen yms kanssa. Voin mennä vaan, paiskata sänkyyn ja nussia.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Täällähän alkaa sielunkumppanit löytämään toisiaan
hiljaa maukka! ei oo mies kotona, ei passa lukea tuollaisia! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:oijoi...miusta parast on se et voi kielel leikkii ja hyväillä hellästi sellaisella tuntemuksel mitä sormet ei anna..siinähän näkee muutenkin sen kuinka nainen nauttii ku kieli vaeltelee..
Mä taas liputan tämän puolesta..Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Omalla vaimolla hormonikierrukka ni ei tartte säätää kortsujen yms kanssa. Voin mennä vaan, paiskata sänkyyn ja nussia.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Täällähän alkaa sielunkumppanit löytämään toisiaan
Seksiin meillä on sellane mutkaton suhde ettei oo mitään pihtailuja paitti en mee ees "väkisin" ottamaan jos nään että oma nainen allapäin
Pelisilmä se hyvän panon takaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:\lisään vielä että mieheni ei koske alapäähäni enää edes käsillään, miestä varmaan ällöttää kun kiihotun kosketuksesta ja kostun...Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 15:54 mamma kirjoitti:minä haaveilen siitä että saisin edes kerran elämässäni suuseksiä :ashamed: miestä minun nuoleminen ällöttää ja haluaisin edes kerran kokea sen :ashamed: näin kerran untakin että etsin helsingissä maksullista miestä joka antaisi suuseksiä täytyy kai tyytyä haaveiluun :'(
suhteen alkuaikoina antoi sormillaan ihania orgasmeja mutta ei enää :'(