Kerro kuumin seksifantasiasi!

  • Viestiketjun aloittaja perjantai-illan ilo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:
Paha sanoo...kaikenlaista on tullut kyllä kokeiltua, mut 2 miestä ja minä vois olla se mitä haluaisin.....niin ja sellasta et mies tulee vaan ja ottaa...mie en tykkää mistään vitun esileikeistä...noh ehkä ihan vähän :whistle:
toi mies tulee ja ottaa...

:p :p

Ite tykkään just otella. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Magea75:
Joo, toi olis kyllä aika kiimasta, mut eipä taida mulle tapahtua tässä elämässä :D
Niinpä, parisuhteen molemmista osapuolistahan se on kiinni. Mulla (onneksi!) kimppakokemukset tuli hankittua jo nuorena, mutta jos tilaisuus tulisi vastaan, en uskoisi moisesta kieltäytyväni!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Täällähän alkaa sielunkumppanit löytämään toisiaan :D
Omalla vaimolla hormonikierrukka ni ei tartte säätää kortsujen yms kanssa. Voin mennä vaan, paiskata sänkyyn ja nussia. ;)
Seksiin meillä on sellane mutkaton suhde ettei oo mitään pihtailuja paitti en mee ees "väkisin" ottamaan jos nään että oma nainen allapäin :D
Pelisilmä se hyvän panon takaa. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:
oijoi...miusta parast on se et voi kielel leikkii ja hyväillä hellästi sellaisella tuntemuksel mitä sormet ei anna..siinähän näkee muutenkin sen kuinka nainen nauttii ku kieli vaeltelee.. :p
hiljaa maukka! :p ei oo mies kotona, ei passa lukea tuollaisia! :saint:
 
Ulkoilmaseksistä on tullut haaveiltua, kun joskus vaimo yllättäis vaikka kesken automatkan ja pyytäisi ajamaan johon metsäautotien varteen. Sitten on se kestofantasia eli peppuseksi, viime kerrasta on aivan liian kauan. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Täällähän alkaa sielunkumppanit löytämään toisiaan :D
Omalla vaimolla hormonikierrukka ni ei tartte säätää kortsujen yms kanssa. Voin mennä vaan, paiskata sänkyyn ja nussia. ;)
Seksiin meillä on sellane mutkaton suhde ettei oo mitään pihtailuja paitti en mee ees "väkisin" ottamaan jos nään että oma nainen allapäin :D
Pelisilmä se hyvän panon takaa. :p
Mä taas liputan tämän puolesta.. :D
Paitsi, että uusi keittiönpöytä olis kokeilematta..yhä. :whistle:
 
Tämän hetken kuumin taitaa mennä useasta pahoinpitelyn puolelle, mutta turvasanaton kidutus ja raiskaus kuulostavat nyt kiihottavimmilta.

Pitkäaikaisin toive taas on ehdottomasti kaksi miestä. Ja miksei yksi nainenkin mahtuisi mukaan.

Ja jos taas mietin asiaa henkilöiden kannalta, niin fantasian toteuttajien osallistujista ainakin yksi on täysin selvä. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 15:54 mamma kirjoitti:
minä haaveilen siitä että saisin edes kerran elämässäni suuseksiä :ashamed: miestä minun nuoleminen ällöttää ja haluaisin edes kerran kokea sen :p :ashamed: näin kerran untakin että etsin helsingissä maksullista miestä joka antaisi suuseksiä :D täytyy kai tyytyä haaveiluun :'(
lisään vielä että mieheni ei koske alapäähäni enää edes käsillään, miestä varmaan ällöttää kun kiihotun kosketuksesta ja kostun... :( :(
suhteen alkuaikoina antoi sormillaan ihania orgasmeja mutta ei enää :'(


Pakko kertoa omaa mielipiteeni. Meillä kun on taasen toisinpäin. Minä annan suuseksiä vaimolleni ymmärtääkseni hyvin koska saan hänet laukeaan ja hän on kertonut nauttineensa. Itse toivon ja unelmoin että hän voisi antaa samalla lailla takaisin suuseksiä mutta hän ei edes halua koskettaa kikkeliäni. Ottaa todella rajusti päähän välillä (lähes aina) kun ei saa itse hyvää käsittelyä. Minusta tuohon nautintoon pitäisi olla molempien oikeutettuja joten en tiiä mitä tehdä keskustellakin olen yrittänyt mutta tuloksetta. Ongelmia siis esiintyy tässä maassa molemmin puolin. Meillä kun tuo seksi on lopahtanut aivan totaalisesti. (viimeksi maaliskuussa)
Mikäs sen ihanampaa kun saada toista tyydytettyä niin että on onnellinen.
 

Yhteistyössä