V
vierailija
Vieras
Eihän joka paikassa suinkaan ole kuin osa ihmisistä. Tyhmänä urpona et tajua edes sitä.On se kumma kun joka paikassa on aika tyhmää väkeä. Pitäisiköhän jossain vaiheessa katsoa peiliin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän joka paikassa suinkaan ole kuin osa ihmisistä. Tyhmänä urpona et tajua edes sitä.On se kumma kun joka paikassa on aika tyhmää väkeä. Pitäisiköhän jossain vaiheessa katsoa peiliin?
Kiusaaja.JO on niin mitätön et yksikin discord on liikaa
Mä jo mietinkin, että ei asu täällä, että kauanko oikein viipyySe oli trollaus. Kotikaupungissaan on ja käynyt tänään filippiiniläismarkkinoilla.
Miten sulla on noin hauskaa?No se oli Kekä![]()
No enhän ollut. Ei kiinnosta tuollainen tyhmyys, mikä sinuakin näemmä kiinnostaa, kun vieläkin jauhat.Se taisi olla aito. Mutta ennustaja piti BKn käyttäjistä kirjaa.
???Jaksatte naureskella noin ikivanhalle jutulle. Tähän mennessä kaikille on varmasti tullut selväksi, että K ei tee biisejään lapsille. Kesyä kamaa Kärtsän jutut silti on verrattuna takavuosien kakaroiden suosikkiin Raptoriin.
Joo, mutta en faneista, urpo. Vaan K&B:stä.Aitohan soluttautui sinne hankkimaan tietoa. Tänäänkin kertoi asiasta.
?Ennustajan sometunti on nyt yöllä![]()
Tätäkin väärää tietoasi jankutat varmaan vielä haudassasi.Ei sieltä lentänyt kuin yksi.
Näkee, että tää joku kaikista asioista pihalla olija on palannut, ilmeisen pitkähköltä tauoltaan takaisin palstalle.
Ei ollut.Tää on Aito.
Näyttäisi olevan.Onkohan se kännissä![]()
Muut on voineet poistua palvelimelta lopullisesti? Eivät näy enää, pässi.Ei näyttäisi poistetun muita kuin Syklaami kun katson listaa.
Itse olet. Taidat rakastaa kännäämistä? Silloin uskaltaudut, suuri mies kun olet, vittuilemaan tänne Bojanin ja Jeren rakkaustarinaa seuraaville.Näyttäisi olevan.
Jotain biiffiä ollut moden kanssa, joko se laiva tai se toinen.Miks se muffinssi heitettiin ulos
Niin mutta eipä ole listaa 1-2 päivää sulkemisen jälkeen, vajakki.Discordin nimilista on tässä auki kyllä.
Niin sieltä on voitu poistua kokonaan, idiootti.Vertaan palvelimelle tulleisiin ja nyt siellä oleviin.
Hämeenlinnan sometuntiEnnustajan sometunti on nyt yöllä![]()
Katopa itse uudestaan, niin ihan aikuisia (nuoria) miehiä.Lapsia. Nyt oikeesti sinne näöntutkimukseen tai olisko joku päätohtori parempi sittenkin.
Ei helvetti nyt taas. Trollimus maximus.Itse olet. Taidat rakastaa kännäämistä? Silloin uskaltaudut, suuri mies kun olet, vittuilemaan tänne Bojanin ja Jeren rakkaustarinaa seuraaville.