Kerro jokin asia itsestäsi joka tekee sinusta ainutlaatuisen!

• Viestiketjun aloittaja Ainutlaatuinen
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="noh";29667664]Mul siis sukulaisten kaa välei oo hirveemmin 8v-26v enempi vähempi pihalla hoidin koulunkin siis sen paperin täysin pongoil. Kun aikaa oli ja kiinnostusta:) kulkurina vaeltelin kunnes törmäsin rakkauden jumalattareen:) heitti mulle avaimen sydämeen ja oikeesti diggaan n suvusta saan vapaasti olla goofy vastuut tuntien.[/QUOTE]

oih kaunis lopputulos, eipä tuo mokailu pilaa kenenkään elämää :) Aina ihmiset auttaa

ongelmatapaus
No mä oon todella pahoissa talousvaikeuksissa, velkaa koko loppuiäksi. Ja äitini on ollut opettaja joten häpeää mua tosissaan eikä olla väleissä. Ikävöin yhä exää vaikka erosta monta vuotta. Olen tavallista herkempi ja kärsin unettomuudesta

mut
On menos asenteet :(suomes. Mut sulla on hyvä tahto mä voisin jopa uskaltaa sanoa olet henkisesti oikealla tiellä siis sillä tallaamattomalla polulla:) piä itestäs huoli ja pysy rohkeena peace

No mä oon todella pahoissa talousvaikeuksissa, velkaa koko loppuiäksi. Ja äitini on ollut opettaja joten häpeää mua tosissaan eikä olla väleissä. Ikävöin yhä exää vaikka erosta monta vuotta. Olen tavallista herkempi ja kärsin unettomuudesta
Siis kamalaa, inhimillisten rahavaikeuksien takia hylkää oman lapsensa :O Meidän äiti oli päivän raivona, mutta sitten makseli kiltisti velkani ja nyt tukee opiskeluja sillä ehdolla, että näkee opintopisteitä tulevan. Kyllä se luottamukseen hieman vaikuttaa, mutta tuo nyt on kohtuutonta!!

hmmmm
[QUOTE="one";29667538]En halua kenellekään pahaa, en osaa olla kateellinen kenellekään. Juttelen enkeleiden kanssa. :) Ainiin, enkä minäkään kuulu facebookiin. ;)[/QUOTE]

Haluaisin olla sun kaveri.

no jos harmaana
Mulla on ranteissa tosi friikit verisuonet. Ne muodostaa myös näkyvät kirjaimet, mutta valitettavasti ei kylläkään mun nimikirjaimia. Vasemmassa ranteessa muodostuu selvä H joka ei yksinään haittaisi, mutta oikeassa ranteessa on taas kirjaimet I ja V.

Nih.

Ja ei, mulla ei ole HIViä :D

minnee
Mulla on erikoisen lyhyet pikkurillit. En ole keneenkään törmännyt jolla olisi samanlaiset. Kun pitää sormet yhdessä suorassa ne yltää vain nimettömän alempaan niveleen kun normaalisti ihmisillä se yltää ylempään. Ne on myös vähän vinot (vaikea yrittää pitää yhdessä vierekkäin muiden sormien kanssa kun sojottavat hieman ulos päin) ja taipuvat aika hyvin. En käytä niitä oikein mihinkään, 10-sormijärjestelmä ei onnistu millään kun ei niillä voi painaa näppäimistön nappeja mitenkään.
Mulla on sama. Mulla on epänormaalin lyhyet pikkurillit ja vinotkin vielä. Niissä on se ylempi nivel todella heikko, sellainen yliliikkuva lörppänä, joten niissä ei ole oikein voimaakaan. Mulla on suhteessa mun kokoon aivan naurettavan pienet kädetkin. Siis esim. mun 152cm pitkällä sirolla ystävättärelläni on yhtä pienet kädet. Mun tyttöni on perinyt saman ominaisuuden, se käyttää yksivuotiaiden hanskoja vaikka on pitkä kolmivuotias. Ja sen pikkurillit on suhteessa yhtä pienet. Katselen sen käsiä välillä ja hihittelen, se on niin söpöä. Ja älyttömintä on se, että meillä molemmilla on isot jalat. Mulla on nykyään neliykköset tai -kakkoset kengät, tytöllä on kaksseiskat. :LOL:

minnee
[QUOTE="vieraana";29670643]Et ole tavannut minua ja siskojani :D :D[/QUOTE]

Jos lasket kätesi valkoiselle paperille, erotatko kättäsi paperista? Mulla on tapana naurattaa ihmisiä tekemällä näin. :LOL:

Oon miettinyt perustavani kalpeiden ihmisten talviurheiluseuran. Sanomattakin on selvää, että meillä olisi mätsäävät lumenvalkoiset ulkoilupuvut. Kokoontumisista otetut valokuvat voisivat olla aika mielenkiintoista katsottavaa. "Tuossa on Niina, tuossa Matti ja sen veli Uolevi, tuossa Jaana, tässä minä"... - "Ai missä? En minä erota kuin hangen?"

Yhteistyössä