Kuvailit juuri tyypillisen peruspalstalaisen.No mä oon todella pahoissa talousvaikeuksissa, velkaa koko loppuiäksi. Ja äitini on ollut opettaja joten häpeää mua tosissaan eikä olla väleissä. Ikävöin yhä exää vaikka erosta monta vuotta. Olen tavallista herkempi ja kärsin unettomuudesta
Siis kamalaa, inhimillisten rahavaikeuksien takia hylkää oman lapsensa :O Meidän äiti oli päivän raivona, mutta sitten makseli kiltisti velkani ja nyt tukee opiskeluja sillä ehdolla, että näkee opintopisteitä tulevan. Kyllä se luottamukseen hieman vaikuttaa, mutta tuo nyt on kohtuutonta!!No mä oon todella pahoissa talousvaikeuksissa, velkaa koko loppuiäksi. Ja äitini on ollut opettaja joten häpeää mua tosissaan eikä olla väleissä. Ikävöin yhä exää vaikka erosta monta vuotta. Olen tavallista herkempi ja kärsin unettomuudesta
Mullakin onAlkuperäinen kirjoittaja pöpipää;29667536:Mulla on mun kädessä mun nimen ensimmäisen kirjaimen muotoinen verisuoni. Näkyy siis tuossa kädessä selvänä kirjaimena.
Olet väärässä. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;29670485:Toivon olevani väärässä (ainutlaatuisuuden suhteen) kun kerron että rakastan työtäni, ihan yli kaiken. Joka päivä :heart:
Mulla on sama. Mulla on epänormaalin lyhyet pikkurillit ja vinotkin vielä. Niissä on se ylempi nivel todella heikko, sellainen yliliikkuva lörppänä, joten niissä ei ole oikein voimaakaan. Mulla on suhteessa mun kokoon aivan naurettavan pienet kädetkin. Siis esim. mun 152cm pitkällä sirolla ystävättärelläni on yhtä pienet kädet. Mun tyttöni on perinyt saman ominaisuuden, se käyttää yksivuotiaiden hanskoja vaikka on pitkä kolmivuotias. Ja sen pikkurillit on suhteessa yhtä pienet. Katselen sen käsiä välillä ja hihittelen, se on niin söpöä. Ja älyttömintä on se, että meillä molemmilla on isot jalat. Mulla on nykyään neliykköset tai -kakkoset kengät, tytöllä on kaksseiskat.Mulla on erikoisen lyhyet pikkurillit. En ole keneenkään törmännyt jolla olisi samanlaiset. Kun pitää sormet yhdessä suorassa ne yltää vain nimettömän alempaan niveleen kun normaalisti ihmisillä se yltää ylempään. Ne on myös vähän vinot (vaikea yrittää pitää yhdessä vierekkäin muiden sormien kanssa kun sojottavat hieman ulos päin) ja taipuvat aika hyvin. En käytä niitä oikein mihinkään, 10-sormijärjestelmä ei onnistu millään kun ei niillä voi painaa näppäimistön nappeja mitenkään.
Et ole tavannut minua ja siskojaniEnkä muuten ole koskaan tavannut ketään, joka olisi kalpeampi kuin minä.