menin vaalennukseen, oli punertava värjäys taustalla.katottiin värikartasta sopuiva sävy. nainen piti 40min vaalennusainetta ja olin aivan vetyperoksidikamala.sanoin etten huoli tätä, se kysyi värjätääönkö ja laittoi vaaleenruskean sävyn. maksoi sitten 150e kun muija laskutti virheensä korjausvärinkin. tein valituksen omistajalle muttei auttanut.
niin ja tukka oli sitten ihan sika kuiva ja pilalla. nyt siitä on vuosi ja alkaa pikkuhiljaa olla tukka kunnossa.
niin ja tukka oli sitten ihan sika kuiva ja pilalla. nyt siitä on vuosi ja alkaa pikkuhiljaa olla tukka kunnossa.