Mulla oli vuosisadan hiustenlähtö ekan IVF-hoidon jälkeen. Menin Helsingissä sitten kampaajalle siinä toivossa, että hänellä olisi mulle jotain vinkkejä tai edes sanoisi että en tule kaljuksi.
Sain miehen kampaajakseni ja olin innoissani, kun ajattelin heti, että on varmasti alansa huippuja

:ashamed:
Ei hän tiennyt mistään mitään, hiustenlähdön syistä saati hormonaalisista jutuista. Hän vain harjasi ja repi ja repi ja mä melkein itkin kivusta ja siitä, että viimeisetkin hiukset viedään päästä. Mulla on silkkimäinen hiuslaatu, joka takkuuntuu aina pesun jälkeen. Hän ei säälinyt yhtään vaan oli tosi kovakourainen.
Olishan ne lähteny jossain vaiheessa irti kuitenkin, mutta kokemus oli järkky :/