Allergia naamassa?!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eihkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eihkä

Vieras
Hei. Huomasin tänään, että naamani posken alapuoelle ilmestyi vaaleita pieniä vähän kutisivia näppylöitä! Söin keskiviikkona mansikoita ja olen allerginen niille. Käytin vahingossa äitini anti-age rasvaa (aloevera rasva) muutaman kerran. Olen itse nuori. Onkojan nämä allergiaa? Olen käyttänyt e-pillereitä puolen vuoden ajan, enkä ole huomannut niiden lisäävän finnejä. Selvästi finnejä minulla on vain otsassa.
 

Yhteistyössä