Kermit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
ei jaksa kirjautua..joo, edelleen ollaan epätietoisuudessa, nipistelyjä, turvotusta ja pientä huonoa oloa sekä armotonta väsyä...huomenna on viimenen pvä, kun pitäs alkaa ja sillonkin on kait joku kp 32...viime kierto tais olla 33 päivää...
Tässä jo valmiiksi sellanen masennus, et sieltä se täti varmaankin ittensä päräyttää viikonlopun kuluessa :(
Onnea kuitenkin Gialle! pidetään peukkuja! Toivottavasti Palleroisella pikkunen pysyy sisällä !

Peukutukset Hipsulle, että täti ei tulisikaan, vaan saisit testattua r-testiin ne kaksi kaivattua viivaa...
Onko Palleroisen tilanteeseen tullut selvyyttä?? Onhan kyytiläinen vuodosta huolimatta vielä mukana??

Anu, 29v.Keski-Suomi, 6v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06
Hipsu 30v, espoo, poika 04/06, km 03/07
Maresa 27v, Keski-Pohjanmaa, tm 2/07
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
neitonen25, km 12/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
peetu. tyttö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki
sanna m, 33v, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 11/2006
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Tiuhti 30v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tl, 27v, Pohjanmaa, esikko-02, km 06/05, enkelipoika 05/06, km 10/06, km 01/07 ja 05/07
Sonia, 35v, Pohjois-Pohjanmaa, tyttö 6/1998, km 01/07
gia 20v, km 01/07, km 07/07
palleroinen 27v., km 08/07 (tuulimuna?), km 10/07

Plussanneet Kermitit:
Bellamariia, 28v, PK-seutu, 1 lapsi 99, km 9/06 PLUSSA 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06 PLUSSA 01/07
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06 PLUSSA 01/07
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06 PLUSSA 01/07
Tehotyttö 35v, Vars.-Suomi, poika-96, tyttö-98, poika-05, km 10/06, PLUSSA 01/07
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06 PLUSSA 02/07
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06 PLUSSA 02/07
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06 PLUSSA 02/07
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06 PLUSSA 02/07
ruusa07, 31v, typy 08/04, tm 10/06, PLUSSA 03/07
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06 , PLUSSA 03/07
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06 , PLUSSA 05/07 ja esikoista odotetaan
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika -05, tm 10/06, PLUSSA 05/07
Safiiri, 34v, Keski-Pohjanmaa,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06, 01/07, PLUSSA 06/07
antzi, 23v, enkelityttö 10/06, PLUSSA 06/07
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06, PLUSSA 8/07
Katzu. km 12/06, PLUSSA 10/07

Suuri hali TI:lle myös täältä...Täälä hieman outo tilanne.Menossa kp 37 kun normaalisti kierto on 29.Tein apteekin testin tiistaina ja näytti negaa.Tänään oli lääkäri kun ajattelin että saisin sen lähetteen gynelle kun ei ole uutta raskautta kuulunut.Lääkäri tutki ja tunnusteli ja sanoi että pientä vuotoa havaittavissa mutta lupaavalta näyttää?!Sanoi että katsellaan nyt kaksi viikkoa ja jos ei oo menkat alkanu ni sitte virtsanäyte labraan.Että tiedä nyt häntä...en kyllä uskalla ees toivoa...

joka päiväistä raportointia..onko taas koko ajan mielessä tää asia.. vaikkei pitäis stressata. Noh, eilen ja tänään aamukahvi ällötystä..jospas sekin olis merkki jostain. Onko muuten kellään ollut raskausoireina vatsalihaskramppeja?
voi tietty johtua muistakin syistä.. tuli vaan mieleen, kun tossa viikko sitten oli toinen puoli mahasta niin kipee, et ihan ku olis ollu joku supistus..ja eilen vatsalihas kramppas niin et oli ihan notkolla, tuntui tosi hurjalle kun se oli sellanen möykky. Vähä niin ku suonenveto mahassa.
Ei tätiä tänne kyl'ään tänä viikonloppuna, kiitos.

Hipsulle: Mulla oli viikko oviksesta ihan mielettömät vatsakivut pari iltana. Ja nythhän ma plussasin sit tällä viikolla. Siis kivut ilmeisesti olivat kiinnittymisestä johtuvaa.

Toivotaan että merkkaa kivut sinullekin hyvää :)

Ti:lle oikein paljon haleja ja jaksamista.

Hipsu... Kyllä tää nyt taitaa olla sitä :) db bd db bd ... Ihan mitenkään painostamatta varovaisesti kysäisen, että milloinkas meinaat testata??? Toivotaan että sukulaisvierailua ei tule, vaan saat plussan testiin

++++++++++++++ *puhaltaa plussatuulia*

Moi!

Perhanan nettipimento, en ole päässyt kertoon kuulumisia!

Mun kaavinta pvä muuttui viikon odotukseksi. Eli tiistaina kohdusta lääkäri ei löytänyt kuin 2cm halkaisijaltaan olevan hematooman, kohdun koko vasta 6-7 rv. Keskiviikkona menin kaavintaan ja tarkistus ultrassa kohdusta löytyi jotain muutakin?! Hematooma vaikeutti ultraamista ja kääntelemällä ja vääntelemällä sieltä löytyi ehkä sikiökaiku. Lääkäri sanoi samantien ettei kaavintaa suoriteta vaan ultrataan viikon päästä uudelleen. Viikkoja vielä niin vähän (6+1 ultraus pvänä) ja näkyvyys huono. Viikon olen pian saikulla ollut ja ottanut rauhallisesti. Keskiviikkona kaavinta jos sykettä ei löydy. Tää alkaa olla jo aikamoista piinaa. Ajatukset lentelee puolin ja toisin. Ylihuomiseen ku jaksais jotenkin odottaa.

Hipsulle oikein paljon plussa tuulia! Toivotaan että se plussa sieltä vielä tulee.

Pitää ruveta lukeen muiden kuulimiset ja käydä vaklaamassa jokos pikku kermittejä on maailmaan tullut.

Tl, ollakko vai eikö olla

Lisäystä pukkaa!

Gialle oikein paljon tsemppiä tän pvän ultraan. Tuuhan kertoon joko saa onnitella :)

Palleroiselle halaus! Täällä on vuotanut kirkasta aina ajoittain. Lääkäri sanoi ettei kannata huolestua vaikka vuotais menkkojen verran. Toivotaan että kyytiläinen on pysynyt mukana vuodoista huolimatta. Tuuhan kertoon kuulumisia kun jaksat.

Jospa sulla hentuli ois kyytiläinen matkassa. Toivotaan parasta!

Kiitos kaikille kauniista sanoista, pitää yrittää jaksaa toivoa että saatte vetää sananne takas :) Terkkuja kaikille!

Joo eipä saa onnitella. Peruin ultra-ajan verenvuodon takia. Kesken on taas kerran menossa.. Meen nyt ennemmin kunnalliselle puolelle kun sinne pääsen.

TI Toivotan sulle paljon onnea että syke löytyy!

Gia: Minulla oli myös vuotoa meidän enkelistä ihan alussa, mutta loppui ja jatkui hyvin kunnes...
Eli vuoto (riippuen millaista) ei aina tarkoita keskenmenoa....
Luottamusta... Sitä kaivelen jostain juuri itsekin....

moi!
voihan TI toivotaan parasta!!!on tuo nyt kyllä hurjaa! ja Gialle kanssa tsemppiä, toivottavasti ei mee kesken.
Täällä lauantai kun koitti niin hävisi vatsanturvotus yms oireet ja tuli tosi vahva tunne, että jaahans täässä sitten on taas täti kolkuttelemassa..No niinpä olikin, tosi kovat väännöt oli eilen mahassa ja kiertopvä kolmeko tää jo on. Joten ei siis plussaa eikä pikkukakkosta vaan tätiä, keles.
Pitää kai alkaa tikutteleen ovulaatiota, että osais paremmin ajoittaan ens kerralla.

En edes viitsi lähtee tänään terppakeskukseen. Kesken se menee jos on mennäkseen. Meen sitten myöhemmin. En viitsi ollenkaan uskoa, että olisi jotain harmitonta vuotoa. Menee niin samaa rataa noiden edellisten keskenmenojen kanssa. No nyt päästään ainakin tutkimuksiin jos ei muuta! Oon vaan niin turta etten jaksa edes surra.

Oisko Jazz kuulolla? Mulla olis sulle sellainen kysymys, että miten te jaksoitte yrittää vaikka teillekkin tuli niin monta keskenmenoa ennen kuin sitten vihdoin saitte lapsen? Mulla alkaa olla sellanen olo, että heitän hanskat tiskiin..

Miten Palleroinen voi??

Te olette kaikki aivan ihania kun jaksatte tukea! En tiedä miten pärjäisin ilman teitä!

Gia: *hali* Ootko lukenu näitä kermit-ketjuja taaksepäin?? Sieltä selviää monenlaista tarinaa. Mutta sehän on niin että kolmen keskenmenon jälkeen alkavat jo tutkia mistä km:t johtuvat...

Sannalle täytyy kyllä nostaa hattua... jaksat tukea toisia. Miten teillä on yrityksen kanssa nykyään?? Kävit tuossa talvella WABeissakin muutaman kerrran, mutta sitten ei kuulunu pitkään aikaan mitään....

Hipsulle *lohtuhali* koopee kolmosesta...

Soitin just terveyskeskukseen ja sieltä sanoivat että ei tarvitse tulla käymään ellei tule kovia kipuja tai todella runsasta vuotoa. Samalla todella ihana sairaanhoitaja antoi mulle lääkäri ajan että päästään tutkimuksiin. Hirveä helpotus ettei tarvii enää elää epätietoisuudessa vaan saan vastauksia.. Tuo lääkäri aika on kahden viikon päästä.

Senora täytyypä etsiä se vanha ketju. Hali takaisin:)

Gialle suuri halaus! Mulla on takana 4 alkuraskauden km:a. Kromosomit tutkittuu enkelipojan jälkeen ja spr:n paketti. Kromosomit ok ja spr:ltä tuli tieto et sairastan fosfolipidivasta-aine syndroomaa eli tulee tukoksia. Kolme viimeisintä raskautta olen pistänyt ja kahdessa ollut vielä lisänä primaspan. Nyt lopetin piikityksen vuodon takia, mutta primaspania otan kerran pvässä. Ollaan useaan otteeseen keskusteltu lääkäreiden kans keskenmenoista, mutta syitä voi olla niin monia.
Ja mitä tulee henkiseen puoleen, tää on yhtä helvettiä. Joka kerta olen päättänyt et ei enää yritetä toviin, mutta tässä sitä taas ollaan. Oman pienen saaminen on niin suuri toive meillä, että jotenkin sitä osaa asennoitua aina uudelleen ja uudelleen. Hanskat olen minäkin nakannut joka kerta tiskiin, mutta aina ne sieltä olen uudelleen kaivanut käteen.
Toivottavasti tästä oli edes jotain lohtua, tl

No minä olin vähän aavistelevani tuosta Sannan edellisen kirjoituksen viimeisestä lauseesta jotain ;)

Gialle todella suuret pahoittelut ja paljon voimahalauksia! Jazz käy täällä kyllä säännöllisesti, joten varmasti hän tulee vastaamaan sinulle.

TI:lle tsemppiä keskiviikon odotteluun. On sanomattakin selvää, että me kaikki täällä toivomme sitä parasta !!!

Hipsulle pahoittelut tädin hyökkäyksestä :(

Onko Palleroinen aivan kadonnut?

Tuuli

Peukutukset TI:lle ja Gialle hali.Tänne se täti vaan punkesi perjantaina...:( inhaa kun kerkesi jo odotuttamisellaan hieman innostusta nostamaan, mut ei auta ku soittaa sinne lekuriin jos sit sais sen ajan gynelle.

Heissan!

Gia: niin, en oikein osaa sanoa mikä sai meidät jatkamaan yrittämistä. Älyttömän suuri vauvankaipuu ainakin oli yksi syy. Yrittämistä helpotti suunnattomasti se, että raskauduin aika helposti ja nopeasti uudestaan. Oma gyneni oli suunnattoman luottavainen siihen, että vielä joku kerta onnistumme.
Mutta kyllä sitä sai kaivautua sieltä kuopan pohjasta, ja kerta toisensa jälkeen entistä syvemmältä, ennen kuin uskalsi yrittää uudestaan. Meillä kummatkin lapset ovat pysyneet kyydissä mukana kun olemme miehen kanssa päättäneet, että tämä on nyt sitten se vihoviimeinen kerta kun yritämme. Henkisellä puolella on ilmeisen suuri vaikutus, ainakin minun kohdallani. Sen lisäksi täältä kermiteistä saamani tuki ihanilta kohtalotovereilta on ollut elintärkeää. Kiitokset siitä kuuluu teille kaikille!
Hieno homma että pääsette nyt tutkimuksiin, helpottaa henkisesti paljon vaikkei mitään yksiselitteistä syytä välttämättä keskenmenoille ikinä löydykään. Kovasti voimia lähetän sinulle ja yritän valaa positiivista uskoa tulevaan! Olen varma että vielä onnistutte. Halauksia!
Niin siitä piti vielä mainita, että mulla oli esikoista odottaessani todella runsasta vuotoa viikolla 9 ja sitä ennen oli useampaan otteeseen tiputtelua. Olin aivan varma että kesken menee, mutta kumma kyllä raskaus jatkui. Joten kaikki vuoto ei välttämättä ole keskenmenoon viittaavaa. Tsemppiä!

Tl, kylläpäs sinua nyt pidetään jännityksessä. Voi että, kunpa siellä nyt joku pikkuinen olisikin. Pidän hurjasti peukkuja ja lähetän paljon suojelusenkeleitä varjelemaan teitä!

Hipsulle pahoittelut menkoista!

Ja Sanna vihjailee jotain, voi miten ihanaa mikäli ymmärsin oikein. Tulethan vahvistamaan meidän epäilyksemme sitten kun sinusta siltä tuntuu.

Mikä on palleroisen tilanne? Toivottavasti kaikki on ok. Tulethan jossain vaiheessa kertomaan kuulumisia kun täällä eletään niin hengessä mukana.

Halauksia ja voimia kaikille teille!

T. Jazz

Status
Viestiketju on suljettu.