Keraamisen lieden puhdistus!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan sillä keraamiselle liedella tarkoitetulla puhdistusaineella lähtee. Enkä kyllä hankaisi millään muulla kuin sillä tarkoitukseen olevalla "raapalla" ja tuon puhdistusaineen kanssa talouspaperilla =)

siihen on olemassa ihan sellainen puhdistusaine, monen merkkisiä ja hintaisia, plus sitten ostat sellaisen "raapan" jolla tosi varovasti putsaat. Mutta kun heti putsaat tuolla aineella (mulla on Mr Muscle) niin pitäis lähtee aika kiitettävästi.

Mä aina eka putsaan kuivuneen lian raapalla, sen jälkeen luutulla ja keraamiselle liedelle tarkoitetulla pesuaineella, huuhtelen hyvin ja kuivaan talouspaperilla. Hyvin lähtee kaikki liat. Jos jotain jää, niin uudestaan toi käsittely. Aika pieni vaiva, käy nopeasti :).

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Raappaa mä en käyttäis ikinä. Onneksi onkin induktio liesi, niin siihen ei pala mikään kiinni ;)

Mikset? Se on ihan lieden puhdistamiseen tarkoitettu eikä jätä jälkiä. Tuli vieläpä uuden lieden mukana.

Mun mielestä niitä ei nykyään edes suositella, vaikka kuinka tulee lieden mukana tai ei tule.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä niitä ei nykyään edes suositella, vaikka kuinka tulee lieden mukana tai ei tule.

Ovatko liedet menneet jotenkin huonommiksi kun eivät raappaamista kestä? Eipä ole jälkeäkään raapasta jäänyt vaikka sitä lähes päivittäin käytän.

Yhteistyössä