Kenkägalluppia! (Voit lisätä myös kuvia! :))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärvee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ärvee

Aktiivinen jäsen
17.06.2010
1 437
0
36
Ostatko usein kenkiä? Monetko kengät omistat? Millaisista kengistä tykkäät? Lempparikenkäsi? Millaisia kenkiä et ikinä laittaisi jalkaasi?

Voit lisätä myös kuvia kenkäkokoelmistasi =)

Ennen ostin kaiken minkä halusin, vaan en enää. Myin turhat pois (risaiset roskiin) ja käytän kaiken nykyään loppuun. En pidä tavaramäärästä.

Nyt on jäljellä parit tennarit (en kyllä niitäkään ole käyttänyt, joutavat vaikka pelastusarmeijan kirpparille), kunnon lenkkeilykengät, yhdet mustat kiilakorkoavokkaat arkeen, kolmet korkkarit juhliin: yhdet valkoiset puukorolla, mustat ja leopardikuosiset.

Olen rakastunut sellaisiin kenkiin joissa on leveä iso korko! Niitä oli esim. Andiamossa. Niillä olisi hyvä ja tukeva kävellä arkenakin. En tosin omista sellaisia, mutta olen Andiamossa sovittanut.

Inhoan korokepohjallisia saapikkaita piikkikorolla ja halvalla pvp-kuosilla, hyi!

Mulla on varmaan tosi monet kengät. En tiedä monetko mutta varmasti 20 eri kengät. Olen kuitenkin tylsä ja vanhoillinen. Käytän vain mukavia kenkiä, oli kyseessä korkkarit, kävelykengät, talvikengät, sandaalit jne. Mä ostan esim goreteksina kävelykenkiäkin... en osta tekonahkaa, harvemmin kangaskenkiä.

Tykkään väreistä, mutta valikoimat ovat huonot. Eccon kauposta löytyy lähinnä punaista ja mustaa :D Ongelmia lisää myös kavion koko, eli 41.5. Mutta Gaboria, Eccoa ja sandaaleista esim Palmrothia löytyy. Olen merkkiuskollinen, sillä niillä samoilla tuntuu olevan mulle oikea lesti ja koot.

Minulla on aika vähän kenkiä ja mieluiten olen paljain jaloin. Eniten minulla on liikunnassa käytettäviä kenkiä, mikä on sinänsä kummallista kun ottaa huomioon mikä sohvaperuna olen. Minulla on koon 37-38 jalka. Viimeksi olen ostanut pyöräilykengät, tulen käyttämään niitä kuntouttaessani nilkkaani. Pidän matalista kengistä, en osaa kävellä koroilla, harjoituksen puutetta.

Ennen en ostanut melkein yhtään. Kun palasin työelämään, mut laitettiin samaan koppiin kenkäfriikin kanssa. Samaan aikaan alkoi tulla palkkaa, niin melkein lähti lapasesta koko homma... Olen siis kahden vuoden aikana opetellut kävelemään koroilla ja ostanut tsiljoona kenkää! jihaa!

JOS olis ollu järkevä (kuten siskoni) niin olisi hankkinut vain mustia ja valkoisia vaatteita, ei tulis ikinä mitään ongelmia vaatteitten ja kenkien yhdistelyn kanssa (muuta kuin tyyli).
Mutta kun mä rakastan värejä, erityisesti punaista, niin pitää olla sadat kengät ja kahdeksantoista käsilaukkua...
JA ENEMMÄN SÄILYTYSTILAA!

en voi laittaa kuvia, kun en ole ikinä ottanut kuvia kengistäni. Tamaris ja Janita on luottomerkit, niiillä on just sopiva lesti mun räpylään.

Yhteistyössä