V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ntt:Joo en harrasta keskustelua itseni kanssa nettipalstoilla kentän toiselta puolen palloa lyöden ja toiselta puolen vastaten, kun sitä näytti joku tuossa taas epäilleen. Ei taivu lappilaisen peruskoulutuotteen aivot moiseen monimutkaisuuteen. Puolen vuoden
nettipalstaopin jälkeen yhä tuntuu vaikealta uskoa, että joku ihminen oikeasti moista tekisi, mutta pakko kai se on ruveta vähitellen uskomaan sekin mahdolliseksi, kun nörttituttava rautalangasta väänsi, että sitäkin maailmassa harrastetaan. Näkee kai omassa hommassaan sitten niitä ip-osoitteita, mutta en minä kyllä ymmärrä touhua siitä huolimatta edelleenkään - kai tuohon jo melkoinenkin skitsofrenia tarvitaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Ntt:"Kadehdi en niitä, jotka luotuja on kaksoiselämään. Joskus tuntuu, etten kunnolla saa eletyksi tätä yhtäkään", sanoi Juice, ja kyllä minullakin kiitos vaan on ihan riittämiin elämässä tekemistä tämän yhdenkin persoonan kanssa. Ei tarvitse itsensä kanssa monena palstoilla keskustella. Todella harvinaista lienee muillakin, ja senkin muistan kokemuksesta alkuajoilta, että epäilykin moisesta uudelle tulijalle oli kyllä melkoinen järkytys. Totisesti... Nyt noille jo väsyneesti hymähtää. Ja säälii uusia tulijoita!
Alkuperäinen kirjoittaja Ntt:Niinhän sitä sanotaan, että ihminen kuvittelee muiden toimivan ja ajattelevan samoin kuin itse toimii, joten ehkä nuo varjokeskusteluista muita epäilevät sitten tosiaan kykenevät moiseen temppuun ja harrasteeseen. No, minä en. Nimimerkin olen joskus jättänyt pois, yhtä hyvin olisin kyllä voinut sen laittaakin (ei yhdestä päästä saa kun yhden ihmisen mielipiteitä kuitenkaan), mutta että keskustelisi itsensä kanssa ristiin sen enempää sovussa kuin riidassa menee kyllä täysin yli ymmärrykseni.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:Alkuperäinen kirjoittaja lisää kysymyksiä:Kenet Ellien vakikirjoittajista haluaisit ystäväksi ja miksi?
Jos olisi pakko, niin btdt, eräsperäs, ilimi, karismaako, TuoreAnanas, ulkoelli ex-yh-elli -unohtuikohan joku? Eiköhän näillä saatais bileet pystyyn.
Minä taisin unohtua?
Alkuperäinen kirjoittaja no:btdt, käärme kuvaa sinua parhaiten, harmi, että älykäs ihminen käyttää älykkyyttään noin alhaisella tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ellunkanat-:Joku vaan on taas juonut rähinäviinaa.
Alkuperäinen kirjoittaja on krooninen:Kullin puute sanon minä ja näin on näreet.
Alkuperäinen kirjoittaja kunnollissie:Tullimiehie pilivin pimmein...
Alkuperäinen kirjoittaja tee vai kooko:Alkuperäinen kirjoittaja kunnollissie:Tullimiehie pilivin pimmein...
Tullimiehiä? Tuliko kirjoitusvirhe. Tee on aika kaukana koosta.......