Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mikäs siinä jos ne miehet jotka haluavat sen lapsen, sitten huolehtiskin siitä lapsesta.Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:On myös niitä tapauksia liian paljon et mies haluaisi pitää lapsen mut kun nainen päättää omasta kehostaan, niin.. Mä pidän taas etuoikeutena sitä et saan kantaa lasta sisällä. Se on kaikista raskausvaivoista huolimatta niin ainutlaatuista.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:No kyllä naisella on oikeus päättää omasta kehostaan.
Jos mietit tarkemmin miehen ja naisen eroavaisuuksia fyysisesti. Vaikka siitä ehkäisystä olisi huolehdittu niin nainen saattaa silti tulla raskaaksi. Tarvitsisiko sitten naisilta kieltä kokonaan seksi? Kukaanhan tuskin on miehiltä sitä kieltämässä.
Jotenkin mua kuvottaa ajatusmalli, että naiselle kuuluu se ehkäisystä huolehtiminen, myös usein parisuhteessa.
Miehen rooli on vaan panna. Mies kuorii kermat ja laskee spermat.
Kuinkakohan moni mies häipyy niiden haluttujen lastensa elämästä muutaman vuoden sisään?
Aika rankkaa vaatia naiselta lapsi, jos nainen ei koe olevansa valmis äitiyteen. Ja sitten kuitenkin ennemmin tai myöhemmin parisuhde päättyy karikolle. Taatusti jos lähtökohdat on jo sellaiset että nainen ei lasta edes haluaisi.
Mä en tiedä pystyisinkö abortoimaan elinkelpoiseksi todetun sikiön. mutta ymmärrän heitä jotka siihen päätyvät. Tosinn yleensä abortit tehdään jo alkio vaiheessa.
Jos väkisin alkaa äidiksi, niin helposti siinä pilaa oman elämänsä lisäksi myös lapsen elämän.
Niitä miehiä on yllättävän paljon jotka sen lapsen haluaisivat ja myös huolehtivat.
Usein mies ajetaan pois siitä perheestä ja lasten elämästä.
Että ei tehdä niistä miehistä aina peikkoja kun eroja tulee.