Kenen muun mielestä naisella on oikeus jättää lapset isälleen ja häipyä?

Anteeksi en voi sille mitään, olen noussut tänään väärällä jalalla, ja alkoi hieman sieppaamaan tuo aborttiketju. Ei sillä että olisin fanaattinen abortinvastustaja, vaan otti päähän tuo sananvalinta, "naisen oikeus" :/

Mielestäni naisella on MAHDOLLISUUS tehdä abortti, mikäli mitään muuta mahdollisuutta ei ole. Sitä ennen naisella on VELVOLLISUUS huolehtia ehkäisystä niin ettei tule tahtomattaan raskaaksi.

Jos aletaan pilkkua viilaamaan, niin onhan meillä kaikilla "yksilönoikeudet", tehdään vain niinkuin itse halutaan, sama muista. Jokaisella on oikeus vaikka häipyä, jos siltä tuntuu. Noin niinkuin kärjistetysti :kieh: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Sitä ennen naisella on VELVOLLISUUS huolehtia ehkäisystä niin ettei tule tahtomattaan raskaaksi. mutta mikäs se ehkäisymuoto onkaan joka olis 100% muukuin selibaatti
Selibaattipa hyvinkin. Jokainen kun tietää senkin ettei mikään ehkäisykeino ole satavarma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outcider:
Sitä ennen naisella on VELVOLLISUUS huolehtia ehkäisystä niin ettei tule tahtomattaan raskaaksi.
Raskaus voi olla erittäin toivottu, mutta kun elämä ei ole niin mustavalkoista. Ehkäisyn pettäminen ei ole ainoa syy miksi abortteja tehdään.
 
Ihan samanlainen oikeus kuin miehelläkin. Musta naisten on ihan turha nostaa omaa äitiyttään millään tavalla korokkeellee, sitä isää tarvitaan ihan yhtä paljon tai vähän, miten asian haluakaan ajatella, lapsen alkuun saattamiseen ja kasvattamiseen kuin äitiä.

Mitä tulee ehkäisyyn, siihen on ihan samanlainen velvollisuus molemmilla. Naisella on oikeus aborttiin mutta samalla mielestäni miehellä on oikeus pestä kätensä lapsesta jos ehkäisystä on huolehdittu asianmukaisesti ja nainen varsin hyvin tietää että mies ei todellakaan lasta halua ja silti pitää lapsen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Sitä ennen naisella on VELVOLLISUUS huolehtia ehkäisystä niin ettei tule tahtomattaan raskaaksi. mutta mikäs se ehkäisymuoto onkaan joka olis 100% muukuin selibaatti
Ei olekaan, mutta ettei sekstailla periaatteella "yks kerta vain ilman ehkäisyä, ei kumminkaan natsaa"
Tarkoitin että oikeasti huolehditaan ehkäisystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Mua ihan yleensäkin ärsyttää naisten nykyinen vouhkaaminen omista oikeuksista ja joka asiassa pitäisi "pystyä" samaan kuin miehet.
On se myös toisinpäin...esim. siinä yhdessä imetysketjussa tuntui että naisten mielestä se imetys on miehen tehtävä yhtä lailla kuin naisenkin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Ihan samanlainen oikeus kuin miehelläkin. Musta naisten on ihan turha nostaa omaa äitiyttään millään tavalla korokkeellee, sitä isää tarvitaan ihan yhtä paljon tai vähän, miten asian haluakaan ajatella, lapsen alkuun saattamiseen ja kasvattamiseen kuin äitiä.

Mitä tulee ehkäisyyn, siihen on ihan samanlainen velvollisuus molemmilla. Naisella on oikeus aborttiin mutta samalla mielestäni miehellä on oikeus pestä kätensä lapsesta jos ehkäisystä on huolehdittu asianmukaisesti ja nainen varsin hyvin tietää että mies ei todellakaan lasta halua ja silti pitää lapsen.
Täysi peesi! :flower:
 
Ihan hirvittää esim. kaikki aborttikeskustelut miten ÄITI-ihmiset joilla on jo noita kullannuppuja voi suhtautua aborttiin niin kevyesti? Kun mä katson tuota omaa pirpanaa syvälle silmiin ja ajattelen et pitäis tehdä abortti joskus niin siinä vaiheessa jo tiedän etten pystyis siihen ellei olis todella painavat syyt. Jos silloinkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Ihan hirvittää esim. kaikki aborttikeskustelut miten ÄITI-ihmiset joilla on jo noita kullannuppuja voi suhtautua aborttiin niin kevyesti? Kun mä katson tuota omaa pirpanaa syvälle silmiin ja ajattelen et pitäis tehdä abortti joskus niin siinä vaiheessa jo tiedän etten pystyis siihen ellei olis todella painavat syyt. Jos silloinkaan.
Vahinkoraskauden takia en aborttia tekisin. Mutta jos alkuraskaudessa huomattaisiin mun syövän taas uusiutuneen, niin kyllä mä tekisin abortin. Mä en voisi ottaa oman henkeni uhalla riskiä ja siirtää tarvittavia hoitoja useita kuukausia, mulla on kuitenkin jo olemassa oleva lapsi joka tarvitsee äitiään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Ihan hirvittää esim. kaikki aborttikeskustelut miten ÄITI-ihmiset joilla on jo noita kullannuppuja voi suhtautua aborttiin niin kevyesti? Kun mä katson tuota omaa pirpanaa syvälle silmiin ja ajattelen et pitäis tehdä abortti joskus niin siinä vaiheessa jo tiedän etten pystyis siihen ellei olis todella painavat syyt. Jos silloinkaan.
Vahinkoraskauden takia en aborttia tekisin. Mutta jos alkuraskaudessa huomattaisiin mun syövän taas uusiutuneen, niin kyllä mä tekisin abortin. Mä en voisi ottaa oman henkeni uhalla riskiä ja siirtää tarvittavia hoitoja useita kuukausia, mulla on kuitenkin jo olemassa oleva lapsi joka tarvitsee äitiään.
Kyllä mä tuon tilanteen ymmärtäisin. Todellakin, mut kuten sanoin niin yleisesti ottaen nuo aborttikeskustelut kun ollaan niin keveällä mielellä liikkeellä. Ihan hirvittää. Onnea muuten raskaudesta sulle, olen tosi iloinen puolestasi. :hug:
 
No kyllä naisella on oikeus päättää omasta kehostaan.
Jos mietit tarkemmin miehen ja naisen eroavaisuuksia fyysisesti. Vaikka siitä ehkäisystä olisi huolehdittu niin nainen saattaa silti tulla raskaaksi. Tarvitsisiko sitten naisilta kieltä kokonaan seksi? Kukaanhan tuskin on miehiltä sitä kieltämässä.
Jotenkin mua kuvottaa ajatusmalli, että naiselle kuuluu se ehkäisystä huolehtiminen, myös usein parisuhteessa.
Miehen rooli on vaan panna. Mies kuorii kermat ja laskee spermat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Ja musta abortti on oikeus, joka pitäisi suoda kaikille naisille. Nykyisellään suomalaisella naisella sitä voisi jopa sanoa etuoikeudeksi verrattuna valtaosaan maailman naisista.
Miksei abortista voi sitten puhua mahdollisuutena? Kyllä mulla jotenkin särähtää korvaan tuo "oikeus" :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
No kyllä naisella on oikeus päättää omasta kehostaan.
Jos mietit tarkemmin miehen ja naisen eroavaisuuksia fyysisesti. Vaikka siitä ehkäisystä olisi huolehdittu niin nainen saattaa silti tulla raskaaksi. Tarvitsisiko sitten naisilta kieltä kokonaan seksi? Kukaanhan tuskin on miehiltä sitä kieltämässä.
Jotenkin mua kuvottaa ajatusmalli, että naiselle kuuluu se ehkäisystä huolehtiminen, myös usein parisuhteessa.
Miehen rooli on vaan panna. Mies kuorii kermat ja laskee spermat.
On myös niitä tapauksia liian paljon et mies haluaisi pitää lapsen mut kun nainen päättää omasta kehostaan, niin.. Mä pidän taas etuoikeutena sitä et saan kantaa lasta sisällä. Se on kaikista raskausvaivoista huolimatta niin ainutlaatuista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
No kyllä naisella on oikeus päättää omasta kehostaan.
Jos mietit tarkemmin miehen ja naisen eroavaisuuksia fyysisesti. Vaikka siitä ehkäisystä olisi huolehdittu niin nainen saattaa silti tulla raskaaksi. Tarvitsisiko sitten naisilta kieltä kokonaan seksi? Kukaanhan tuskin on miehiltä sitä kieltämässä.
Jotenkin mua kuvottaa ajatusmalli, että naiselle kuuluu se ehkäisystä huolehtiminen, myös usein parisuhteessa.
Miehen rooli on vaan panna. Mies kuorii kermat ja laskee spermat.
On myös niitä tapauksia liian paljon et mies haluaisi pitää lapsen mut kun nainen päättää omasta kehostaan, niin.. Mä pidän taas etuoikeutena sitä et saan kantaa lasta sisällä. Se on kaikista raskausvaivoista huolimatta niin ainutlaatuista.
Mikäs siinä jos ne miehet jotka haluavat sen lapsen, sitten huolehtiskin siitä lapsesta.
Kuinkakohan moni mies häipyy niiden haluttujen lastensa elämästä muutaman vuoden sisään?
Aika rankkaa vaatia naiselta lapsi, jos nainen ei koe olevansa valmis äitiyteen. Ja sitten kuitenkin ennemmin tai myöhemmin parisuhde päättyy karikolle. Taatusti jos lähtökohdat on jo sellaiset että nainen ei lasta edes haluaisi.
Mä en tiedä pystyisinkö abortoimaan elinkelpoiseksi todetun sikiön. mutta ymmärrän heitä jotka siihen päätyvät. Tosinn yleensä abortit tehdään jo alkio vaiheessa.
Jos väkisin alkaa äidiksi, niin helposti siinä pilaa oman elämänsä lisäksi myös lapsen elämän.
 
mä en oikein tiedä mitä tähän edes sanoisin.. musta on hyvä et naisilla on eri mahdollisuuksia raskauden suhteen. joko jatkaa sitä tai keskeyttää, jatkaa ja antaa adoptioon, jatkaa ja pitää lapsi itse. kuitenkin niin kauan kun nainen on se joka kantaa ja synnyttää lapsen ei miehellä voi olla samoja mahdollisuuksia näiden valintojen suhteen. ketään ei voi pakottaa odottamaan ja synnyttämään vaik kuinka mies haluais sen lapsen. ja ihmisen joka on raskaaksi vaikka sit vahingossa päätynyt on punnittava niitä vaihtoehtoja omalta kohdaltaan. minulle abortti olisi tässä elämäntilanteessa todennäköisesti edessä, voimat ei riittäisi enää kolmatta hoitaa yksin. ja siinä päätöksessä ajattelisin jo hyvin pitkälti näitä jo kahta olemassa olevaa lasta.
 
Mua hirvittää ihan yhtälailla ne mukulat, jotka pyörii jaloissa kun vanhemmat vetää viinaa ja huumeita. Niidenkin vaan piti syntyä, sama se, millaista se lapsuus ja tuleva elämä on, kunhan synnytään... :xmas: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Ihan samanlainen oikeus kuin miehelläkin. Musta naisten on ihan turha nostaa omaa äitiyttään millään tavalla korokkeellee, sitä isää tarvitaan ihan yhtä paljon tai vähän, miten asian haluakaan ajatella, lapsen alkuun saattamiseen ja kasvattamiseen kuin äitiä.

Mitä tulee ehkäisyyn, siihen on ihan samanlainen velvollisuus molemmilla. Naisella on oikeus aborttiin mutta samalla mielestäni miehellä on oikeus pestä kätensä lapsesta jos ehkäisystä on huolehdittu asianmukaisesti ja nainen varsin hyvin tietää että mies ei todellakaan lasta halua ja silti pitää lapsen.


Just näin.
 

Yhteistyössä