Kenen muun mielestä naisella on oikeus jättää lapset isälleen ja häipyä?

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Mikä oikeus?? Mikä on lapsen oikeus? Mua niin ärsyttää nää itsekkäät minäminä-vanhemmta, jotka huutaa oikeuksien puolesta, mutta vastuusta viis! Eiks sillä naisella oo jo oikeus siihe aborttiin?


Lapsella on oikeus molempiin vanhempiin.
Kukaan ei heitä pakoita asumaan saman katon alla.
Ja se että lapsella on oikeus vanhempiinsa,et pysty pakottamaan vanhempia olemaan lapsen kanssa.
Vastuu pitäisi jokaisen kantaa,mutta valitettavasti ei aina niin tehdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Lapsella on oikeus molempiin vanhempiin.
Kukaan ei heitä pakoita asumaan saman katon alla.
Ja se että lapsella on oikeus vanhempiinsa,et pysty pakottamaan vanhempia olemaan lapsen kanssa.
Vastuu pitäisi jokaisen kantaa,mutta valitettavasti ei aina niin tehdä.
näin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Suhteen kariutumisella on suurikin merkitys asiaan.
Kun se suhde lapseen ei välttämättä mene siksi että mies ei halua enää lapsia tavata vaan siksi että nainen sen estää.
tai ihan siksi ettei kiinnosta itseään. miten moni täälläkin on kertonut sen ettei isää kiinnosta oma lapsensa..

Niin ja noita asioita ja seurauksia kun on joutunut "hoitamaan" muiden ihmisten kanssa on tullut ilmi että valitettavan usein että tosiaan siitä miehestä on tehty peikko jota se ei ole.
Mun tyttäreni isä ei juurikaan ole välittänyt jälkikasvustaan vaan uusi huomattavasti tärkeämpi.Siltikään tuomitse jokaista erillään lapsesta olevaa isää hylkääjäksi.
Toivottavasti et myöskään tuomitse abortin läpikäyneitä naisia murhaajiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Sitä ennen naisella on VELVOLLISUUS huolehtia ehkäisystä niin ettei tule tahtomattaan raskaaksi. mutta mikäs se ehkäisymuoto onkaan joka olis 100% muukuin selibaatti
missään ei lue että 100% kuitenkin jokaisen velvollisuus on huolejtia ehkäsystä jottei tule raskaaksi. Joskus pettää mutta se ei ole niin yleistä kun abortit.


ao ouhuu täyttä asiaa, oli noussut väärällä jalalla tai ei!

Mikä tää on nykyään tää tasa-arvo juttu. Kaikessa pitää olla tasa-arvonen. Tytön ei saa leikkiä nukeilla pojat ei aseilla ja autoilla jne.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Outcider:
Jokaisella on oikeus vaikka häipyä, jos siltä tuntuu. Noin niinkuin kärjistetysti :kieh: :headwall:
Tiedän äidin, joka häipyi pariksi päiväksi ja tuli sitten takaisin. Retki olisi ollut nuoren ihmisen töppäily, joka olisi unohtunut ajastaan, mutta lapsi teki sen toiseksi. Äiti ei siis ollut kotona kun isä olisi tuonut lapsen pyhäiltana eikä äiti myöskään vastannut puhelimeen. Lapsi muutti isän luo.

 
Naiselle pamahtaa vastuu heti raskauduttuaan, mutta toisaalta myös vastuuseen liittyy velvollisuus siirtyä sivummalle tarpeen vaatiessa. Eli jos äiti tietää, että joku muu taho, on häntä kykenevämpi ottamaan se vastuu, on hänen aika siirtyä ensin hoidattamaan itsensä ennenkuin voi taas ottaa sen vastuun siitä lapsesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Mikä tää on nykyään tää tasa-arvo juttu. Kaikessa pitää olla tasa-arvonen. Tytön ei saa leikkiä nukeilla pojat ei aseilla ja autoilla jne.
Tiedätkö, just tänään mietin samaa...
kyllä mä ainakin oo nainen ja mulla on naisen jutut.
Hitto ukko sais lähtee jos tulis kotiin meko päällä ja meikit naamalla tasa-arvonnimissä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
kyllä mä ainakin oo nainen ja mulla on naisen jutut.
Hitto ukko sais lähtee jos tulis kotiin meko päällä ja meikit naamalla tasa-arvonnimissä :LOL:


:D Sanokoon kuka mitä tahansa, mua ei edes kiinnosta osata vaihtaa renkaita autoon, koska se on miehen homma. Ja kun mulla ei oo ukkoa, oon delegoinu nää kodin pikku askareet, mun isälle ja veljille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
kyllä mä ainakin oo nainen ja mulla on naisen jutut.
Hitto ukko sais lähtee jos tulis kotiin meko päällä ja meikit naamalla tasa-arvonnimissä :LOL:


:D Sanokoon kuka mitä tahansa, mua ei edes kiinnosta osata vaihtaa renkaita autoon, koska se on miehen homma. Ja kun mulla ei oo ukkoa, oon delegoinu nää kodin pikku askareet, mun isälle ja veljille.
niin just. isät ja veljet on just sitä varte :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kotona kirves kädessä:
tietättää nämä työt toisten miehillä ja maksaa niille luonnossa..
en mä sun tavoista tiedä mutta ei meidän perheelle oo ollu tapana maksaa luonnossa isille eikä veljille. Eikä ylipäänsä kellekkään.

Älähän yleistä oman perheen käytäntöjä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outcider:
Anteeksi en voi sille mitään, olen noussut tänään väärällä jalalla, ja alkoi hieman sieppaamaan tuo aborttiketju. Ei sillä että olisin fanaattinen abortinvastustaja, vaan otti päähän tuo sananvalinta, "naisen oikeus" :/

Mielestäni naisella on MAHDOLLISUUS tehdä abortti, mikäli mitään muuta mahdollisuutta ei ole. Sitä ennen naisella on VELVOLLISUUS huolehtia ehkäisystä niin ettei tule tahtomattaan raskaaksi.

Jos aletaan pilkkua viilaamaan, niin onhan meillä kaikilla "yksilönoikeudet", tehdään vain niinkuin itse halutaan, sama muista. Jokaisella on oikeus vaikka häipyä, jos siltä tuntuu. Noin niinkuin kärjistetysti :kieh: :headwall:
mun mielestä vanhemmalla(oli sit nainen taikka mies) ei ole oikeutta jättää lapsiaan,lapset ei oo mikään juttu mitä voi kokeilla ja jos ei kiinnostakkaan niin häipyy sit vaan..

ja tuosta ehkäsyvelvollisuudesta,se velvollisuus on kummallakin,kyllä ne miehet ihan yhtä tietosia on siitä mitä voi sattua jos ei ehkäsystä huolehdita.

jokaisella on tosiaan oikeuksia,mutta mun mielestä lapsen oikeudet menee vanhempien oikeuksien edelle tässä asiassa..
 

Yhteistyössä