kenelle tämä palsta olikaan tarkoitettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seikkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seikkailija

Vieras
USKOMATONTA!!

Lueskelin joitakin aiheita ja oli ihan pakko kirjoittaa.

PALSTA ON TARKOITETTU ALLE 20-VUOTIAILLE ÄIDEILLE.

TE VANHEMMAT IHMISET (ja muut ulkopuoliset) ÄLKÄÄ SIIS TUNKEKO TÄLLE PALSTALLE NAAMAANNE.

Eihän tämän palstan kohderyhmä kykene keskustelemaan, kun joka käänteessä "vanhemmat ja viisaammat" morkkaavat ja arvostelevat nuorten äitien elämänvalintoja. Uskoisin, että mielipidettä ja neuvoa hakevat kysyvät TEILTÄ ELÄMÄN KONKARIT, jos niitä tarvitsevat. Ja luulenpa, että kysyvät asiallisesti.

anteeksi ap, mutta minä ainakin luen viestit haulla "näytä uudet viestit" ja silloin kone nakkaa minulle jonoon kaikki viimeiset aikajärjestyksessä kuten nytkin teki enkä tietoisesti sen enempää alle 20 v palstalle tai esim seksipalstalle hakeudu. Luen kiinnostavat otsikot ja sitten saatan vastatakin jos aihekin on kiinnostava ja jotakin ajatusta minullekin tuo. ja sitten huomaan että "apua tämä ei ollutkaan minulle tarkoitettu". mitä minä enää sen jälkeen enää sitten voin kun viesti paukahti jo palstalle?? Kerropas sinä ap se

<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 12:52 äiti 40plusplus kirjoitti:
anteeksi ap, mutta minä ainakin luen viestit haulla "näytä uudet viestit" ja silloin kone nakkaa minulle jonoon kaikki viimeiset aikajärjestyksessä kuten nytkin teki enkä tietoisesti sen enempää alle 20 v palstalle tai esim seksipalstalle hakeudu. Luen kiinnostavat otsikot ja sitten saatan vastatakin jos aihekin on kiinnostava ja jotakin ajatusta minullekin tuo. ja sitten huomaan että "apua tämä ei ollutkaan minulle tarkoitettu". mitä minä enää sen jälkeen enää sitten voin kun viesti paukahti jo palstalle?? Kerropas sinä ap se

poistat viestisi? muoks...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 14:19 no vaikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 12:52 äiti 40plusplus kirjoitti:

poistat viestisi? muoks...

mutta jää nikkini siihen tietona, että olen siihen kirjoittanut ja jos vasta myöhemmin huomasin niin joku on jo vastannut niin että on kopioinut sen.
mutta ollaanko oikeasti niin nipopipoja että ei saa vastata vaikka joskus saattaisi ihan oikeasti ihan ystävällisessä mielessäkin olla vastattavaa. Ja eihän kaikista nikeistä tiedä ikää, paitsi me "tyhmät ja mielikuvituksettomat" on laittaneet jotakin ikään tai syntymävuosiin viittaavaa.
käyhän teitä alle 20 v tuolla yli 40 v palstalla myös... jos kurkkaat joskus sinne itse ihan vahingossa tai tarkoituksella... Ei liene ihan kiellettyä sekään kunhan asiallisissa viesteissä pysytään. vai onko?

Enpä ole moista edes ajatellut. Etteikö tänne saisi kirjoittaa vanhemmatkin? :/
Itsekin olen 21, mutta vanhasta tottumuksesta tulee aina tälle puolelle tultua. :D
Kun kuitenkin olin 17, kun sain lapseni niin ihan mielenkiinnosta käyn täälläkin aina lueskelemassa ja kommentoimassa.

Anteeksi..

Tais tulla laitettua turhan kärkkäästi toi eka viesti.. nolottaa ihan, että noin pillastuin. Taisin aikalailla tasapäistää ihmiset. Tarkoitin lähinnä edellistä kirjoitustani niille jotka epäasiallisesti arvostelevat muiden elämänvalintoja ja tahtovat osoittaa kuinka vääriä ne kaikinpuolin ovat.

Olen itsekin yli-ikäinen tänne, mutta lapseni sain reippaasti alle 20- vuotiaana.

Mielestäni on niin väärin, ettei nuori äiti saa ympäristöltään vastaavaa tukea kuin "normaali-ikäinen-oikeaan-aikaan-lapsensa-tehnyt" äiti saa. Kyllä nuorikin äiti tarvitsee vertaistukea vanhemmuuteen, kannustusta ja hyväksyntää.

Toivottavasti te muut ette ole joutuneet kokemaan syrjintää.

Kyllähän me yli 20v. voidaan antaa myös kannustavia "lausuntoja".
Ei kait me kaikki lueta ja kirjoitella tänne arvostelevalla mielellä.
Itse olen myös jo nelikymppinen,olen saanut lapseni parikymppisestä likelle neljääkymmentä ikävuotta.
Minulla on jo yksi lapsenlapsikin,joten joutaisin kuulua tuonne isovanhempiin. Mutta suurella mielenkiinnolla lueskelen myös teidän nuorempien palstoja,onko teillä samanlaisia ajatuksia ,tunteita,kysymyksiä, kuin itselläni aikoinaan.
Yritän kuitenkin olla kommentoimatta näitä teidän juttujanne,paitsi joskus,kun esim.joku ilkeää tulla tänne teitä morkkaamaan.
Saatte kyllä täyden tukeni "nuoressa" vanhemmudessanne.

Yhteistyössä