V
vierailija
Vieras
Mietin mikä vikana mulla kun haaveilen neljännestä. Kolme on, joista nuorin 1,5v. Mieheni ei halua enempää, hänestä 3 lasta on iso perhe. Minusta ei, hyvin jaksaisi vielä yhden!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten niin? Mulla on yksi ja on tosi helppoa.Kuusi lasta ja hyvin on mennyt. Kuuden kanssa paljo helpompi kuin yhden tai kahden
Miten niin? Mulla on yksi ja on tosi helppoa.
En mäkään ihan tajua miten voi 6 kanssa olla helpompaa kuin yhden.
Näin puhuvat he jotka käyttävät omia lapsia omien lasten lapsenvahteina. Laiskat nääks.
WT perheillä.