Kenellä on neljä lasta ? Tai enemmän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mietin mikä vikana mulla kun haaveilen neljännestä. Kolme on, joista nuorin 1,5v. Mieheni ei halua enempää, hänestä 3 lasta on iso perhe. Minusta ei, hyvin jaksaisi vielä yhden!

Vaikka sinä jaksaisit useamman, koita nyt tajuta että miehesikin pitää jaksaa. Mä en käsitä näitä aloituksia -pitäs olla ittestään selvä että jos puoliso ei enää halua lisää lapsia niin sitä tulee kunnioitta tai toki aina voi lähteä käveleen ja etsiä uuden isä (ja maksaja) ehdokaan.

Meillä on neljä. Aika hurjaa on ollut. Ovat pienillä ikäeroilla. En todellakaan kadu yhtään lasta, mutta toki helpommallakin voisi elämässä päästä. Nyt kun nuorimmainen on 5v., alkaa kyllä helpottaa. Mutta raha on kyllä oikeasti yksi mitä kannattaa miettiä. Vaikea asia kun kuitenkin noita rakastaa niin paljon eikä mistään hinnasta pois antaisi. Mutta ehdottomasti jos mies ei ole täysillä mukana, en kyllä kannusta. Ja kun esim lähdetään lomalle, täytyy aina miettiä nukkumisjärjestelyt kun huoneita ei saa kaikista hotelleista. Auto pitää olla isompi. Toki jos on rahaa laittaa kaikkeen, niin noita murheita ei ole.

kokemusta molemmista, 1 pitkään yksin ja sitten toinen sarja useampia lapsia. Jälkimmäisillä lapsilla selvästi parempaa ja täydempää elämää kun on sisaruksia, jnkv jopa apua äidille mutta kyllähän se työn määräkin on sitten isoa isossa perheessä.

Mulla on neljä lasta, Olen aina rakastanut lapsia, mutta nyt kun olen yh ja 3/4 on adhd- diagnoosi niin täytyy sanoa että voimat on välillä lopussa. Mutta kuten sanottu, jos miehesi saat suostuteltua niin ei musta 4 ole paljon enemmäön kuin 3

Yhteistyössä