Te joilla neljä lasta tai enemmän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haaveilija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haaveilija"

Vieras
Kertokaa te joilla neljä lasta tai enemmän, että miten arki sujuu neljän kanssa? onko paljon erilaista kun kolmen kanssa? Minulla on kolme lasta (nuorin 3.v) Kauhea vauvakuume on nyt päällä. Tuskin tulen neljättä vielä yrittämään mutta haluan leikkiä ajatuksella :D Kertokaa kokemuksistanne?

[QUOTE="vieras";26001505]Olemme suuriäänisempi, hitaampi ja vaikeammin hallittava joukkio. :D[/QUOTE]

Niin mekin :D ja viemme enemmän tilaa ja huomiota.

Meillä sattui nelonen olemaan atooppinen korvalapsi, jonka takia valvottiin 3 ekaa vuotta. Siinä muu perhe kärsi. Muuten ei ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;26001525:
No mulla 9 lasta joista tosin kotona asuu enää vain viisi. Sulla nuorinkin jo noin iso joten en ymmärrä miten miten se elämä vois niin valtavasti muuttua.

Niin. samaa arkeahan se on joka tapauksessa. Aloitin juuri opinnot tammikuussa.. toisaalta hoitovapaalla sais varmasti opiskeltua jonkin verran, kun kaksi vanhinta koulussa, eskarissa. Toisaalta ajattelen, että kaikkea ei voi saada kerralla ja kävisinkö nyt koulun kuitenkin ensin.. nämä on tämmösiä miettimistä vaativia asoita, olettaen siis että lapsen saa. Eihän sekään ole selviö :)

Minulla oli neljä pikkulasta kun ystävä sairastui vakavasti ja hänen neljä pikkuistaan muuttivat meille puoleksitoista vuodeksi. Noiden kahdeksan ohella talossa vietti paljon aikaa naapurin vauva (isällään todettiin aivokasvain viikko ennen vauvan syntymää ja hoidoissa meni aikaa).

Ne vuodet olivat omalaatuisella tavalla elämäni yksiä onnellisimpia vuosia.
:)

• Tykkää
Reactions: petite
Minulla oli neljä pikkulasta kun ystävä sairastui vakavasti ja hänen neljä pikkuistaan muuttivat meille puoleksitoista vuodeksi. Noiden kahdeksan ohella talossa vietti paljon aikaa naapurin vauva (isällään todettiin aivokasvain viikko ennen vauvan syntymää ja hoidoissa meni aikaa).

Ne vuodet olivat omalaatuisella tavalla elämäni yksiä onnellisimpia vuosia.

Ota tästä pyhimyskruunu.

Oikeesti, et taaskaan edes vastannu kysymykseen kun kiillotat vaan pääsi päällä leijuvaa sädekehää kertomuksillasi...

s[QUOTE="vieras";26002728]Kuinka kalliita nuo huoneet n. keskimäärin ovat per yö, Suomen hotelleissa? Meitä kohta 6 joten joku tuollainen ratkaisu tarvitaan jos esim. kylpylälomalle lähdetään.[/QUOTE]

Noin 80 euroa per huone löytyy S-hotelleista ainakin.
Ulkomailla ollaan käytetty besthotels-ketjun tarjouksia.

Tähän hotelli asiaan vastaan. Meitä on vaan viisi, mutta useasti ollaan otettu kylpylässä sviitti. On hiukan kalliimpi kuin normi huone mutta tilaa on enemmän. Ainakin Nokian Edenissä sviitissä kaksi makkaria. Toisessa oli parisänky ja toisessa kaksi vuodetta ja levitettävä sohva kahdelle. Ja nämä väliovelliset huoneet on kanssa käteviä. Niitä vaan ei ole kaikissa hotelleissa. Normaalit perhehuoneet voi olla aika ahtaita kuudelle, kun sinne joutuu lisäämään sen neljä lisävuodetta.

Yhteistyössä