Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:Olen kyllä sitä mieltä, että kun on kaksi lasta pienellä ikäerolla, pääsee helpoimmalla. Aika pienestä alkavat leikkiä yhdessä: ei tarvitse viihdyttää, kuten yhtä lasta. Toisaalta kotitöitä ei ole niin mahdottomasti kuin yhdenkään kanssa, eikä esim. pukemiseen ja riisumiseen mene sen kauemmin. Kolmesta en selviäisi, mutta en ihan käsitä ihmisiä, jotka eivät "tee" toista lasta siksi, että kuvittelevat kahden kanssa olevan rankempaa.
Aika jännä ajattelutapa sulla:Kolmesta et itse selviäisi, mutta et ymmärrä ihmisiä jotka eivät hanki toista lasta. Siinäkö se raja sitten menee. Minäkin voin sanoa, että ihmettelen kuinka joku voi jättää kahteen eikä hanki kolmatta.![]()
Yritin täs vaan sanoa, että mun mielestä kaksi lasta on kaikkein helpoin vaihtoehto, mutta totta on, etten tiedä kolmen lapsen äitiydestä mitään. Joka tapauksessa minusta on sääli jättää tekemättä ainakin kaksi lasta, kun koskaan ei voi tietää, onko sitten oikeasti raskasta vai ei.