Kenellä on ihana kumppani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maken kulta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maken kulta

Vieras
Mulla on:) Ollaan oltu 1,5v. yhdessä, yhteen muutettiin viime joulukuun alussa.

Mun mies on kiltti, hulvattoman huumorintajuinen, kantaa vastuuta, näyttää tunteensa avoimesti ja myös kertoo tunteistaan. Hän tekee kotitöitä, osaa kaikki kodin korjaus- ja remontointihommat, korjaa auton, ei polta eikä käytä alkoholia (saunaolutta lukuunottamatta).

Hän on ensimmäinen mies, jonka kanssa saan orgasmin!

Hän on uskollinen, rehellinen, ei liian mustasukkainen (vähän saakin olla, leikillään lähinnä). Vaikka hän on kiltti, hän osaa tarvittaessa pitää puolensa ja puolustaa hänelle rakkaita ihmisiä loppuun asti.

Kaiken tämän lisäksi hän on juuri minun makuun myös ulkonäöltään; isokokoinen ja pitkä mies, jolla on paksut tummat hiukset ja tummat kulmat, ihanat silmät ja seksikäs, lyhyt leukaparta. Vahvat, isot kädet, paksut reidet ja ihana tumma karva koko kropassa...

Toki hänessä on niitä huonoja puolia, kuten hajamielisyys; kaikki tavarat on aina hukassa. Hän riisuu vaatteita ympäri taloa,ja jättää tavaroita levälleen. Toisaalta, juuri noin teen itsekin joten ei ole paljon varaa jäkättää :D

34 vuotta minun piti tätä miestä odottaa ja nyt se on mun elämässä!

Minullakin on ihana kumppani!

Komea, pitkä ja tumma...rehellinen, luotettava, ystävällinen, huolehtii kotitöistäkin ja laittaa tarvittaessa ruokaakin... =) metsästää, eli hankkii lihan pöytään.
Ei ole juoppo, osaa pitää hauskaa ilmankin humalaa.Ei ole pahapäinen vaikka olisikin humalassa.Sellainen kotikissa, viihtyy kotona kaikkein parhaiten, kuten minäkin.

Ja aivan mahtava rakastaja, parasta seksiä mitä tiedän!!!Hellittelee ihanasti iltaisin, kun käperrymme sylikkäin nukkumaan.En vaihtaisi päivääkään pois! =)

Alkuperäinen kirjoittaja maken kulta:
Mulla on:) Ollaan oltu 1,5v. yhdessä, yhteen muutettiin viime joulukuun alussa.

Mun mies on kiltti, hulvattoman huumorintajuinen, kantaa vastuuta, näyttää tunteensa avoimesti ja myös kertoo tunteistaan. Hän tekee kotitöitä, osaa kaikki kodin korjaus- ja remontointihommat, korjaa auton, ei polta eikä käytä alkoholia (saunaolutta lukuunottamatta).

Hän on ensimmäinen mies, jonka kanssa saan orgasmin!

Hän on uskollinen, rehellinen, ei liian mustasukkainen (vähän saakin olla, leikillään lähinnä). Vaikka hän on kiltti, hän osaa tarvittaessa pitää puolensa ja puolustaa hänelle rakkaita ihmisiä loppuun asti.

Kaiken tämän lisäksi hän on juuri minun makuun myös ulkonäöltään; isokokoinen ja pitkä mies, jolla on paksut tummat hiukset ja tummat kulmat, ihanat silmät ja seksikäs, lyhyt leukaparta. Vahvat, isot kädet, paksut reidet ja ihana tumma karva koko kropassa...

Toki hänessä on niitä huonoja puolia, kuten hajamielisyys; kaikki tavarat on aina hukassa. Hän riisuu vaatteita ympäri taloa,ja jättää tavaroita levälleen. Toisaalta, juuri noin teen itsekin joten ei ole paljon varaa jäkättää :D

34 vuotta minun piti tätä miestä odottaa ja nyt se on mun elämässä!

for how long...?

Miksi te olette nyt noin hankalalla tuulella??? Ihan mahdotonta...en ymmärrä.

Jos joku on onnellisessa parisuhteessa, ihanan kumppanin kanssa, ja hän tahtoo tuoda onnensa julki, niin heti lyödään lokaa niskaan! =(

Onko se niin, että se kenellä onni on, se onnen kätkeköön?

Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan!

Mutta kun se orkku ei olekaan kaikkein tärkei asia naisille. Miehen pitää osata vähän muutakin. Minä tiedän, olen lukenut sen monta kertaa näiltä sivuilta.
Näitä myönteisiä aloituksia on mukava lukea.
Minullakin on hyvä vaimo. Hän osaa laittaa maukasta ruokaa. Mihin se naisen tie vie miehen vatsan kautta?

Minäkin elän hyvässä avioliitossa jota tulee juuri tänään 25-vuotta.
Mies on huomaavainen ja on ollut 100 % tukena kaikissa elämän vaiheissa ja ollut tukena omissa vaikeuksissani.
Elämä on minulla hyvässä mallissa lasten ja kahden lapsenlapsen kanssa sekä aivan ihanan aviomiehen rinnalla elämä hymyilee.

8 vuotta ollaan oltu yhdessä josta 3 naimisissa. Rakastan miestäni täydestä sydämestäni, ja hän minua. Olen kokenut elämässäni suurta surua ja murhetta, mutta silti pidän itseäni todella onnekkaana kun olen onnistunut löytämään rakkaan, joka on samalla paras kaverini. Rakastuminen tapahtui ensi silmäyksellä ja naimisiinmenosta alettiin puhua jo 3 viikon tuntemisen jälkeen. :)

Ennenkuin tapasin mieheni olin vannoutunut sinkku, enkä onnistunut olemaan yhdessäkään parisuhteessa vuotta pidempään kun olin jo totaalisen kyllästynyt. Mieheni kanssa ei ole koskaan kyllästyttänyt, ja nyt jo kolmekymppisenä odottelen eläkepäiviä jotta voimme viettää vielä enemmän aikaa yhdessä. Suurin toiveeni onkin että molemmat elämme sinne saakka terveinä, ja suurin pelkoni on että miehelleni tapahtuisi jotain. En todellakaan tiedä miten voisin jatkaa elämääni ilman häntä, koska jos hän kuolisi, olisi se kuin itsekin kuolisin sisältä.

Kiitos sulle rakkaani kun olet tullut elämääni ihastuttamaan!

Ilmoittaudun herjaviestien uhallakin joukkoon. Ollaan oltu yhdessä 3 1/2 vuotta. En vaihtaisi mistään hinnasta! Kun on aarteen löytänyt, siitä kannattaa pitää kiinni.

Oikein kiva kun rohkenitte kirjoittaa. Näitä positiivisten ihmisten kirjoituksia on mukava lueskella. Niin myötäelävä puolisohan on mitä arvokkain.
Onnea ja menestystä toivotan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaakko 1:
Ihmiset vaan ovat kateellisia...ole onnellinen onnestasi!

ei olla kateellisia ollenkaan, kaikki suhteet kaatuu perselleen ennemmin tai myöhemmin ensimmäiset kaksi -kolme vuotta on ihquaaaa mutta, sitten myöhemmin molemmat kyllästyy toisiinsa toinen osapuoli tulee nenästä ulos ja seksi ei enää maistu yhden ja saman partnerin kaa, miehet muuttuu haluttomaksi ja naista ei enää kiihota koko heppu, vain alkuhuuman aikana.
parisuhde on iluusio.

Yhteistyössä