Millainen on kaunis nainen/komea mies?

Tykkään naisesta joka ei ole meikannut naamaansa "maskiksi". Minusta paras olisi ettei naamassa olisi mitään.
Toinen on, ettei nainen saa olla mikään luuviulu eikä mitään luonnottoman näköisiä rintoja. Jos nainen on saanut ainakin yhden lapsen, hän on silloin täysin sopivan muotoinen/kurvikas.
Minun mielestä lapsen saaneilla naisilla on paljon paremmat muodot kuin lapsettomilla. En tiedä sitten mikä minua siinä viehättää...

pöh! kysy keneltä tahansa mieheltä, niin vihreät silmät ovat kaikista kauneimmat! oma mies kehuu lähes päivittäin aivan tumman vihreitä silmiäni joita vaaleat hiukseni vielä korostaa!

On mun silmiä kyllä kehuttu mutta itse vaan pidän eniten ruskeista ja sinisistä silmistä. Joskus olen käyttänyt jopa tehottomia ruskeita piilareita ja sit kun on pitkät vaaleat hiukset niin siitä tulee kyllä veikeä yhtälö :D
Mulla on semmoiset sammaleen/metsän vihreät silmät jotka kirkkaassa valossa ovat myös aika vaalean vihreät.

Asenne näkyy, en osaa mitään ulkonäöllisiä piirteitä eritellä. Ihmisen ei tartte oikeasti edes olla erityisen hyvännäköinen, jos hän kantaa itsensä hyvin. Silloin erikoisuus ulkonäössä voi olla tosi jänskä juitsu, eikä klassinen kauneus.

Asenne näkyy, en osaa mitään ulkonäöllisiä piirteitä eritellä. Ihmisen ei tartte oikeasti edes olla erityisen hyvännäköinen, jos hän kantaa itsensä hyvin. Silloin erikoisuus ulkonäössä voi olla tosi jänskä juitsu, eikä klassinen kauneus.

totta! Ylimielisyys alkaa muutaman suusta päästetyn sammakon jälkeen näkyä aika hyvin naamasta läpi. Hymy on kans semmonen jännä juttu että se antaa anteeksi monen "ei niin hyvännäköisen" kauneusvirheet. Mieluummin lähestyn hymyilevää peikkoa kuin yrmynaamaista prinssiä.

Kaunis nainen voi olla pyöreä tai hoikka. Riippuu niin kantajastaan. Komea mies on + 180 lihaksikas. Voi toki laihempikin olla komea kasvoilta mutta jos kroppa on tyyliin luuviulu, niin not :D

[QUOTE="Minä";25339257]Kaunis nainen voi olla pyöreä tai hoikka. Riippuu niin kantajastaan. Komea mies on + 180 lihaksikas. Voi toki laihempikin olla komea kasvoilta mutta jos kroppa on tyyliin luuviulu, niin not :D[/QUOTE]

Otetaanko gallup, voiko lihava olla mielestäsi kaunis/komea? Mielestäni pieni pyöreys/muodokkuus voi olla kaunista mutta ylipainoisuus ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaalea yksilö;25339568:
Otetaanko gallup, voiko lihava olla mielestäsi kaunis/komea? Mielestäni pieni pyöreys/muodokkuus voi olla kaunista mutta ylipainoisuus ei.

Sanotaan näin kun olin 180/102 ni mulla oli miehiä ku sieniä sateella seurusteluun asti, nyt 182 cm edelleen ja 71 kg ni ei oo.. Yks mies sano kerran baarissa että missä sun tissit ja muodot on :D

[QUOTE="Minä";25339749]Sanotaan näin kun olin 180/102 ni mulla oli miehiä ku sieniä sateella seurusteluun asti, nyt 182 cm edelleen ja 71 kg ni ei oo.. Yks mies sano kerran baarissa että missä sun tissit ja muodot on :D[/QUOTE]

Noinkin voi käydä. Mutta pääasiahan ei ole miesten kommentit vaan se että itsellään on hyvä olo? Kummastako ulkomuodosta itse pidät enemmän?

Mitenkäs toi heterous muuttaa ulkonäköä :'D entä jos ois muuten samannäkönen homo, olisiko hän silti rumempi/viehättävämpi
Ethän voi nimittäin tietää onko joku hono vai ei pelkällä ulkonäöllä ;) (ääritapauksiaki on tiedetään mutta jos kadulla tulee random mies vastaan nii ei voi tietää onks se homo vai ei)

Nokiva... Mulle ei sit tullu toi lainaus toho mukaan :(
Voi tuolla kulmikas pitää paikkaansakin komeassa, mutta komeileva etenkin, joka ei ota muiden mielipiteitä huomioon, kun ei tarvitse.
Komea voi komeilla tyylipuhtaasti vaatteilla kuten tyylipuhdas rockari.

Komea nainenkaan ei ole mitenkään kaunis. Komea nainen on yli 40-vuotias kulmikas, ryhdikäs ja miesmäinen. Lisäksi pitäisi olla yläluokan tausta.

Kaunis nainen on jo oma asiansa, mutta ei sekään vielä tee hänestäkään viehättävää.

Mies on komea kun on Isot Munat, rutkasti rahaa ja valtaa, harras uskovainen nainen on kaunis jos on Isot tissit, hyvä perse
Mies on komea kun on sopusuhtainen, pitkä, liikunnallinen, kokonaisuus on hyvä. Nainen samoin ulkoiset kriteerit täyttäviä. Sitten se tärkeämpi tekijä eli tasapainoinen henkisesti, itsensä kanssa sinut, fiksu, hallitsee sosiaaliset taidot ja osaa käyttäytyä.

Kaunis nainen, tai komea mies, on henkilo jolla on hyva itsetunto ja viihtyy omassa kehossaan ja pitaa itsestaan huolta, muttei ole ylilaitettu vaan joka 'hohtaa' luonnollista kauneutta. Nainen voi olla hieman pyorea mutta silti kaunis, kun taas pyorea mies hyvin harvoin on komea. Vareilla ei niin valia, mutta useimmiten he keilla esim hiukset lahella omaa savyaan nayttavat kauneimmilta.
👍 Harvinaisen fiksu viesti tällä palstalla.

Yhteistyössä