Millainen on kaunis nainen/komea mies?

En voi katsoa enää ikinä nauramatta... Tulee mieleen Shrek ja kohtaus, jossa Saapasjalkakissa nulii muniaan ja sanoo "sinulle, beibi, voin ollakin"

Mutta ääni on ihana
*PUTOS* :laugh:

*muoks* Mutta yksi yö tämän kanssa ja olisin valmis kuolemaan huomenna :vampire:

[video=youtube;Tu4Hnbor9rI]http://www.youtube.com/watch?v=Tu4Hnbor9rI[/video]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";25334590]Kaunis nainen, tai komea mies, on henkilo jolla on hyva itsetunto ja viihtyy omassa kehossaan ja pitaa itsestaan huolta, muttei ole ylilaitettu vaan joka 'hohtaa' luonnollista kauneutta. [/QUOTE]

Samoilla linjoilla. Tuntuu että uskoontulon myötä itsellä on kauneusihanteet muuttuneet mitä ne oli aiemmin.

Itsellä on kyllä juuri ihannemies! Pitkä, jämäkkä, turvallinen, paksuhiuksinen, sisäisesti kaunis, herkkä ja älyllinen... Kaikin puolin aivan täydellinen ja rakastettava. :heart:

Itseäni viehättää miehissä yhdistelmä tummat kulmakarvat, "pistävät" silmät, tummat hiukset (pitkät), timantinmalliset kasvotm, alta kulmien katse. Harmi etten nyt juuri muista ketään mies julkkista joka representoisi komeutta.

[QUOTE="vieras";25334770]Itseäni viehättää miehissä yhdistelmä tummat kulmakarvat, "pistävät" silmät, tummat hiukset (pitkät), timantinmalliset kasvotm, alta kulmien katse. Harmi etten nyt juuri muista ketään mies julkkista joka representoisi komeutta.[/QUOTE]
Mites olis toi Antonio Banderas, jonka videon ylemmäs linkitin?

[QUOTE="vieras";25334770]Itseäni viehättää miehissä yhdistelmä tummat kulmakarvat, "pistävät" silmät, tummat hiukset (pitkät), timantinmalliset kasvotm, alta kulmien katse. Harmi etten nyt juuri muista ketään mies julkkista joka representoisi komeutta.[/QUOTE]

Grigori Rasputin! :D

Grigori Rasputin! :D

Hmm, kieltämättä aika.. aika jees.

rasputin11.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25334552:
Hassu olet :) Mulla on vihreän ruskeat silmät, jotka eivät ole erityisen kauniit. Mutta esim tässä on sellainen vihreän väri, joka mun mielestä on aika hieno:

silmat.jpg

Noista silmistä otan kyllä osasyyn omalle kontolleni, on nimittän esikoiseni silmät :D

Ja mun omat silmäni siis tällaiset (valkoinen johtuu vain salamavalosta, ei syömistäni sienistä) enkä pidä ruskeasta rinkulasta silmissäni :(

silmat2.jpg

Tuo ruskea rimpula niissä parasta on.

[QUOTE="vieras";25334796]No kieltämättä siinäkin on ihan jees piireitä, mut naama ei ole tarpeeksi hmm.. luihu?.[/QUOTE]
Mäkään en oikeastaan siitä katso kuin hiuksia ja silmiä. Muut kasvonpiirteet jätän huomiotta.

[QUOTE="vieras";25334791]Hmm, kieltämättä aika.. aika jees.

rasputin11.jpg
[/QUOTE]

Magneettinen katse ja eläimellinen vetovoima... Vaikka järki ja estetiikan taju potkivatkin vastaan. Vaan kukapa järkeä kuuntelee? Yliarvostettu asia.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25334801:
Mäkään en oikeastaan siitä katso kuin hiuksia ja silmiä. Muut kasvonpiirteet jätän huomiotta.

Kieltämättä minunkin katseeni ensin kiinnittyy kulmakarvoihin ja hiuksiin, sitten silmiin. Sisäinen neandertahli hallitsee kauneudentajuani.

[QUOTE="vieras";25334836]Nyt kun sen kirjoitit, niin just semmonen magneettinen eläimen katse! Luihuus.[/QUOTE]

Vaaran tunne... Primitiivinen seksuaalinen halu.

Ja kyllä, kestävänkin suhteen voi rakentaa tuolle pohjalle. ;)

[QUOTE="vieras";25334797]Tuo ruskea rimpula niissä parasta on.[/QUOTE]
Niinkö? Joskus muinoin harkitsin ruskeita piilareita, jotta tuo vihreä ainakin lähtisi pois.

[QUOTE="vieras";25334854]Nyt kyl vähän rupes harmittamaan et Rasputin on jo kuollut.[/QUOTE]
Minua ei. Rasputin vielä tälle palstalle ja sen jälkeen mä heitän koko hiton läppärin ikkunasta ulos. En kestäisi sitä, että virtuaalikuolaa alkaisi valua näppikselleni :D

Yhteistyössä