Kenellä omasta mielestä ruma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Järkytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Järkytys

Vieras
räpsytin?

Sheivasin tuossa peilin avulla ja voi järkytys ku "se" olikin sitten ruma!

Ei ole tullut peilillä n.5 vuoteen kateltua, eka synnytyksen jälkeen olinkin ihan varma, että ei se entisellään ole, mutta en ois uskonu, että se noin oksettava on! Voi mies parkaa, missä joutuu työskentelemään! :(

Kyllä mulla se sentään vielä palautui, mutta voi apua sitä päivää, kun katsoin peilillä, vieläkö tikit ovat siellä, eli kohdakkoin synnytyksen jälkeen... Sitä näkyä en unohda, enkä hevin katsoisi toiste!

Ai. Eihän ne rumia oo, mullakin tuli vaan persoonallinen synnytyksen jälkeen kun löysin tikkien ratkeamisesta jääneen kolon reikäni vierestä. Kovasti jännitti, löytääkö äljäke pimeässä oikeaan reikään vai koittaako koloseen :xmas:

Räpsytin, en ole ennen kuullutkaan tuota ilmaisua!! :laugh:

Juu ei se kaunis ollut varsinkaan synnytystä seuraavana päivänä. Tää oli niin tyhmä että meni synnärillä vessaan katsomaan pikkupeilillä millaisia tuhoja on tullut.. ei olisi pitänyt! :xmas: :x |O :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No onko se joskus sitten kaunis? Yhtä järkyttävä kalansuolisto se on kuin ennenki.

Ihana, etten ole ainoa. Olen oikeasti luullut, että muilla on sellainen kauniin värinen, pienet häpyhuulet jne. olenkin siis ehkä suht koht normaali? :D

asiasta viidenteen...miten saatte sheivattua ihan kaikki karvat häphuulistakin pois? mä saan aina jätettyä sinne tänne karvoja...yöks.
Millai kone teil on sheivaukseen?mulla jättää höylä niin kauheaa sänkeä ja jopa saa haavoja aikaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vinkkei:
asiasta viidenteen...miten saatte sheivattua ihan kaikki karvat häphuulistakin pois? mä saan aina jätettyä sinne tänne karvoja...yöks.
Millai kone teil on sheivaukseen?mulla jättää höylä niin kauheaa sänkeä ja jopa saa haavoja aikaan...

käytin tuollasta veetin voidetta. Ei tullu virheetöntä jälkeä silläkään, mutta eipä haavojakaan. Siinä oli mukana sellainen voide, mikä laitetaan jälkikäteen, kai jotenkin rauhottaa ihoa. että vielä' kauniinpi on nyt kun karva siellä toinen täällä. Hyi yöks :x

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ai. Eihän ne rumia oo, mullakin tuli vaan persoonallinen synnytyksen jälkeen kun löysin tikkien ratkeamisesta jääneen kolon reikäni vierestä. Kovasti jännitti, löytääkö äljäke pimeässä oikeaan reikään vai koittaako koloseen :xmas:

:laugh: :laugh: Taas yks hupi-ilta palstalla! :laugh:

En ollut vuosiin alapäätäni katsonut ja jokunen aika sitten erehdyin sitä peilin kanssa katsastamaan (kun jossain lehdessä oikein kehoitettiin tutustumaan vartaloonsa) ja voi järkky: kylläpäs oli muuttunut sitten viime näkemän. Tummentunut ja häppärit lerputtaa niin, että niiden avulla vois lentää :( (enkä oo ees synnyttänyt) Ainoa lohtu, että mies tykkää.. itse en siis todellakaan!

Yhteistyössä