kelpaako tän näköinen poju pikkusiskon ristiäisiin ? sis kuva

rapu
juu ei meilläkään poikaa juhliin pueta pikkuaikuiseksi, saa olla ihan lapsi lapsen vaatteissa vielä

mutta jos ap.n tyyli on tämä niin eipähän sitä voi muut kiistää, onnea juhliin !

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
ei helvetti miten törkeitä jotkut on noissa kommenteissaan |O |O |O |O Toivottavasti joku märisee teillekkin päin naamaa teijän penskojen hiuksista ja vaatetuksesta ja teidän surkeista käytöstavoista. ARgh!
kato ne on noi harmaat ketkö ei uskalla mustana sanoa ;)

juttu on näin
tästähän on ollut ennenkin puhetta
että jos täällä haluaa lapsiensa kuvia esitellä täytyy kestää kritiikkiä ! mikään pakko ei perhettä esille ole tuoda

Alkuperäinen kirjoittaja juttu on näin:
että jos täällä haluaa lapsiensa kuvia esitellä täytyy kestää kritiikkiä ! mikään pakko ei perhettä esille ole tuoda
No hei haloo nyt vaa sullekki. Kritiikkiä lapsen ulkonäöstä?? Miten te kehtaatte?

mulle on ihan sama mitä harmaat sanoo.. mä olen vaan korjannut niitten vääriä käsityksiö esim se mustalaisjuttu... että poika on tumma koska isä on ulkomaalainen mutta ei mikään karvakäsi :headwall:

ohikulkija
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
mulle on ihan sama mitä harmaat sanoo.. mä olen vaan korjannut niitten vääriä käsityksiö esim se mustalaisjuttu... että poika on tumma koska isä on ulkomaalainen mutta ei mikään karvakäsi :headwall:
Ulkopuolisena vaan kommentoin, että pidätkö turkkilaisina vai ketä karvakäsinä ja miks hakkaat päätä seinään? Miks ne karvakädet on huonompia kuin muun maalaiset?

Alkuperäinen kirjoittaja ohikulkija:
Ulkopuolisena vaan kommentoin, että pidätkö turkkilaisina vai ketä karvakäsinä ja miks hakkaat päätä seinään? Miks ne karvakädet on huonompia kuin muun maalaiset?

en vaan tarkotin tolla päänhakkamisella kun saa monta kertaa selittää.. eikä karvakädet ole yhtään huonompia, rasisti en ole =)

A shadieeyah
kritiikkiä täytyy kestää.
Mutta mikää ei oikeuta solvaamaan tai loukkaamaan toista, erityisesti lasta!
Me noudatamme täällä netikettiä ja hyviä käytöstapoja sekä palstan sääntöjä(made by ylläpito). Ja niihin EI kuulu solvaamisen salliminen

Alkuperäinen kirjoittaja omituinen:
ulkomaalainen mutta ei mikään karvakäsi :headwall:
omituinen kommentti ulkomaalaisen vaimolta! :eek: minkäs maalalinen tämä isi sitten on, kun ei kuitenkaan mikään "karvakäsi"? :headwall:
muotoilin sanani väärin en tarkoittanut siis tolla karvakädellä mitään pahaa... sori vaan :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
ei helvetti miten törkeitä jotkut on noissa kommenteissaan |O |O |O |O Toivottavasti joku märisee teillekkin päin naamaa teijän penskojen hiuksista ja vaatetuksesta ja teidän surkeista käytöstavoista. ARgh!
Mitäs sitten kyselee, jos ei mielipiteitä kestä? Kaikki eivät tykkää takkutukkaisita mustalaispennuista.
edelleenkä ei ole mustalainen =)
Jos se kävelee kuin ankka, ääntelee kuin ankka ja vaappuu kuin ankka, se on ankka.

taitaa harmailla olla jotain ongelmia lukemisen tai lukemisen ymmärtämisen suhteen
Heillä nyt taitaa olla ongelmia ihan itsensä kanssa, kukaan tervejärkinen ihminen jolla on edes jonkinlaiset käytöstavat ei tollasia "sano" ääneen. Jos jonkun naama ei miellytä, niin sen voi kyllä ihan hyvin pitää omana tietonaan. Ulkonäön moittiminen on yks moukkamaisimmista asioista mitä mä tiedän.

Kuvassahan on komea isoveli, teille tulee varmaan kivat juhlat :)

Jei
Oikein suloinen poika ja hienot juhlavaatteet, kasvaa vielä komeaksi.

Älä välitä noista pöntöistä, ne on vaan kateellisia ja typeriä. En edes sinuna alentuisi vastaamaan heidän huuteluihinsa.

ohikulkija
Alkuperäinen kirjoittaja ohikulkija:

en vaan tarkotin tolla päänhakkamisella kun saa monta kertaa selittää.. eikä karvakädet ole yhtään huonompia, rasisti en ole =)
No mutta käytit kuitenkin sanaa karvakäsi... Mun mielestä se on vähän rasistinen sana...

Yhteistyössä