ei ainuttaka romania suvussaAlkuperäinen kirjoittaja Kyllä kelpaa:Kyllä kelpaa. Ihanat isojen miesten vaatteet
Btw auts onko sulla suvussa romaneja?
ei ainuttaka romania suvussaAlkuperäinen kirjoittaja Kyllä kelpaa:Kyllä kelpaa. Ihanat isojen miesten vaatteet
kato ne on noi harmaat ketkö ei uskalla mustana sanoaAlkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:ei helvetti miten törkeitä jotkut on noissa kommenteissaan |O |O |O |O Toivottavasti joku märisee teillekkin päin naamaa teijän penskojen hiuksista ja vaatetuksesta ja teidän surkeista käytöstavoista. ARgh!
No hei haloo nyt vaa sullekki. Kritiikkiä lapsen ulkonäöstä?? Miten te kehtaatte?Alkuperäinen kirjoittaja juttu on näin:tästähän on ollut ennenkin puhetta
että jos täällä haluaa lapsiensa kuvia esitellä täytyy kestää kritiikkiä ! mikään pakko ei perhettä esille ole tuoda
mulle on ihan sama mitä harmaat sanoo.. mä olen vaan korjannut niitten vääriä käsityksiö esim se mustalaisjuttu... että poika on tumma koska isä on ulkomaalainen mutta ei mikään karvakäsi :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja juttu on näin:tästähän on ollut ennenkin puhetta
että jos täällä haluaa lapsiensa kuvia esitellä täytyy kestää kritiikkiä ! mikään pakko ei perhettä esille ole tuoda
Okei Ihanan tummat silmät pojullaAlkuperäinen kirjoittaja auts:ei ainuttaka romania suvussaAlkuperäinen kirjoittaja Kyllä kelpaa:Kyllä kelpaa. Ihanat isojen miesten vaatteet
Ulkopuolisena vaan kommentoin, että pidätkö turkkilaisina vai ketä karvakäsinä ja miks hakkaat päätä seinään? Miks ne karvakädet on huonompia kuin muun maalaiset?Alkuperäinen kirjoittaja auts:mulle on ihan sama mitä harmaat sanoo.. mä olen vaan korjannut niitten vääriä käsityksiö esim se mustalaisjuttu... että poika on tumma koska isä on ulkomaalainen mutta ei mikään karvakäsi :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja juttu on näin:tästähän on ollut ennenkin puhetta
omituinen kommentti ulkomaalaisen vaimolta! minkäs maalalinen tämä isi sitten on, kun ei kuitenkaan mikään "karvakäsi"? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja auts:ulkomaalainen mutta ei mikään karvakäsi :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ohikulkija:Ulkopuolisena vaan kommentoin, että pidätkö turkkilaisina vai ketä karvakäsinä ja miks hakkaat päätä seinään? Miks ne karvakädet on huonompia kuin muun maalaiset?Alkuperäinen kirjoittaja auts:mulle on ihan sama mitä harmaat sanoo.. mä olen vaan korjannut niitten vääriä käsityksiö esim se mustalaisjuttu... että poika on tumma koska isä on ulkomaalainen mutta ei mikään karvakäsi :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja juttu on näin:tästähän on ollut ennenkin puhetta
kritiikkiä täytyy kestää.Alkuperäinen kirjoittaja juttu on näin:tästähän on ollut ennenkin puhetta
muotoilin sanani väärin en tarkoittanut siis tolla karvakädellä mitään pahaa... sori vaan :hug:Alkuperäinen kirjoittaja omituinen:omituinen kommentti ulkomaalaisen vaimolta! minkäs maalalinen tämä isi sitten on, kun ei kuitenkaan mikään "karvakäsi"? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja auts:ulkomaalainen mutta ei mikään karvakäsi :headwall:
Jos se kävelee kuin ankka, ääntelee kuin ankka ja vaappuu kuin ankka, se on ankka.Alkuperäinen kirjoittaja auts:edelleenkä ei ole mustalainen =)Alkuperäinen kirjoittaja :Mitäs sitten kyselee, jos ei mielipiteitä kestä? Kaikki eivät tykkää takkutukkaisita mustalaispennuista.Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:ei helvetti miten törkeitä jotkut on noissa kommenteissaan |O |O |O |O Toivottavasti joku märisee teillekkin päin naamaa teijän penskojen hiuksista ja vaatetuksesta ja teidän surkeista käytöstavoista. ARgh!
Heillä nyt taitaa olla ongelmia ihan itsensä kanssa, kukaan tervejärkinen ihminen jolla on edes jonkinlaiset käytöstavat ei tollasia "sano" ääneen. Jos jonkun naama ei miellytä, niin sen voi kyllä ihan hyvin pitää omana tietonaan. Ulkonäön moittiminen on yks moukkamaisimmista asioista mitä mä tiedän.Alkuperäinen kirjoittaja auts:taitaa harmailla olla jotain ongelmia lukemisen tai lukemisen ymmärtämisen suhteen
No mutta käytit kuitenkin sanaa karvakäsi... Mun mielestä se on vähän rasistinen sana...Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja ohikulkija:Ulkopuolisena vaan kommentoin, että pidätkö turkkilaisina vai ketä karvakäsinä ja miks hakkaat päätä seinään? Miks ne karvakädet on huonompia kuin muun maalaiset?Alkuperäinen kirjoittaja auts:mulle on ihan sama mitä harmaat sanoo.. mä olen vaan korjannut niitten vääriä käsityksiö esim se mustalaisjuttu... että poika on tumma koska isä on ulkomaalainen mutta ei mikään karvakäsi :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja juttu on näin:tästähän on ollut ennenkin puhetta
en vaan tarkotin tolla päänhakkamisella kun saa monta kertaa selittää.. eikä karvakädet ole yhtään huonompia, rasisti en ole =)