kelpaako tän näköinen poju pikkusiskon ristiäisiin ? sis kuva

vieras
lapsi itse ei näytä oikein viihtyvän kampeissaan. en ole koskaan tykännyt tuosta rusetti-kauluspaita-meiningistä, mutta vaikea kai kaupoista on oikein muutakaan juhlakampetta pikkupojille löytää. :/ vielä kun siistit lapsen ja puet kunnolla ne vaatteet päälle, niin kyllä se ainakin siiti on.

äh,
itse inhoan tuota rusetti/liivi/mustat housut-linjaa pojilla. voiko olla ankeempaa ja sitä paitsi, ehtiihän niistä kärsiä sitten aikuisena tarpeeksi?
kaupat on pullollaan värikkäitä, ihania laadukkaita lasten vaatteita, on vain mielikuvituksen puutetta, jos pukee lapsensa noin tylsästi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
itse inhoan tuota rusetti/liivi/mustat housut-linjaa pojilla. voiko olla ankeempaa ja sitä paitsi, ehtiihän niistä kärsiä sitten aikuisena tarpeeksi?
kaupat on pullollaan värikkäitä, ihania laadukkaita lasten vaatteita, on vain mielikuvituksen puutetta, jos pukee lapsensa noin tylsästi.
Samoin. Miesparat saa olla aina samassa kauluspaita+takki pingviinipuvussa kuitenkin loppuelämänsä joka ainoissa juhlissa, niin pitääkö pikkupojilla tosiaan aina olla nää rusetti ja liivi systeemit.... Vaan makunsa kullakin.

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
housut oli hiukan pylystä tiukat sen takia isompii ja kyllä lahkeet lyhennetään.. ja vaatteet oli vaan puettu nopsaa kun poika olis jut herännyt... ja ei mene parturiinkun vasta käynyt
Kai siellä parturissa olisi voinut tuolle epäsiistille kuontalolle voinut sitten jotain tehdäkin?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
hiukset on ihan siistit kun ne on kammattu kuten sanoin niin poika vasta kuvassas noussut sängystä
Tuollainen Beatlestukka oli _ehkä_ siisti joskus 60-luvulla... Epäsiisti kuin mikä.
no ihan miten tykkäät... mut jos sulla itsellä on lapsia niin varmasti tiedät myös sen kuinka vaikea on ton ikäseltä hiuksia leikata

Yhteistyössä