Kellä on/kuka on asentanut Canon pixma MP210 monitoimilaitteen???

  • Viestiketjun aloittaja todella avuton
  • Ensimmäinen viesti
todella avuton
Käyttöjärjestelmänä Windows XP ja asennus onnistu muuten ihan hyvin, mutta en ymmärrä miten sen varsinaisen tulostuspään kohdistamisen saisi tehtyä!!!!!!!????????????
Saan kyllä tulostimen ominaisuuksien Ylläpito-välilehdestä tulostettua testisivun, mutta sen jälkeen ei tule mitään mahdollisuutta että saisin "koneelle kertoa" mikä niistä testisivun laatikoista on paras tulostusjäljeltään!!
Eli osaako kukaan neuvoa?
Kun ei kai se tulostuspää kohdistu pelkästään niitä testisivuja suoltamalla....
 
sanna
Mä olin hankinnut kaksi kuukautta sitten, enkä ole vielä asentannut. En ymmärrä tosta ohjeesta mitään vaikka olivat muka helpoja. Täytyy joku päivä raivata toi työpöydän paperit sitten yrittää kaikessa rauhassa asentaa,kun lapset nukkuvat.
 
todella avuton
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
Mä olin hankinnut kaksi kuukautta sitten, enkä ole vielä asentannut. En ymmärrä tosta ohjeesta mitään vaikka olivat muka helpoja. Täytyy joku päivä raivata toi työpöydän paperit sitten yrittää kaikessa rauhassa asentaa,kun lapset nukkuvat.
Sinänsä asennus on helppo, eihän siinä tarvi ku levy heittää sisään ja napsutella hiirellä mitä se kysyy, ja tulostin kyllä muuten sinänsä toimii, mutta tuota kohdistusta en tajua miten se tehään!
 
Aseta tarkistettu arkki laitteeseen etupuoli alaspäin ja kohdista arkin vasen yläkulma valotuslasin oikeassa alakulmassa olevaan kohdistusmerkkiin.
Paina [OK].
Laite skannaa kuvion ja kohdistaa FINE-kasetin automaattisesti.
mulla on eri mallin canon mut noin se pitäs mennä. ton kopsasin elektronisesta oppaasta, sullakin pitäis olla se koneella jossai jos laitoit koneelle kaikki mitä levys oli.

 
todella avuton
Alkuperäinen kirjoittaja katus:
Aseta tarkistettu arkki laitteeseen etupuoli alaspäin ja kohdista arkin vasen yläkulma valotuslasin oikeassa alakulmassa olevaan kohdistusmerkkiin.
Paina [OK].
Laite skannaa kuvion ja kohdistaa FINE-kasetin automaattisesti.
mulla on eri mallin canon mut noin se pitäs mennä. ton kopsasin elektronisesta oppaasta, sullakin pitäis olla se koneella jossai jos laitoit koneelle kaikki mitä levys oli.
On elektroninen opas, mut se on yhteinen MP220 koneen kanssa (ovat vissiin aika samanlaisia) ja siinä ohjeessa neuvotaan valitsemaan A riviltä se numero missä tuloksen laatu on parasta.
Mutta kun ei tossa tule mitään valikkoa mihin se numero laitettas, kysyy vain tulostuiko testisivu oikein. Ja jos vastaa EI, käskee tarkistaa johdot ja mustekasetit ja tulostaa uuden sivun....
Maanantaina pitänee soittaa Canonin tuotetukeen, mutta ajattelin että jospa täältä löytyisi vastaus niin säästäisi senkin puhelinlaskun.... ;-)
 

Yhteistyössä