kellään vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
Moi, oon kohta 20v ja mua ahdistelee yks tyyppi! Mitä mä voisin tehdä? Aina kun meen 2v tyttöni kanssa kaupunkiin se sama mies seuraa mua! Se on ihan hirveetä! Ja musta tuntuu aina että kohta se se tulee mun luo ja vie mun rakkaan tyttären multa pois! Onko kellään samaa tilannetta? Jos on niin kirjottakaa takas! moi! :'(

Joo, ootkos varma että et kuvittele? Tai siis en tietenkään sua ihan pelleks luule mutta...niin no, ei mulla muuta, eikä edes vinkkejä

tai on sittenkin, sun kannattaa soittaa poliisit ja kertoo tästä tyypistä, kuka se sitten onkin, siis jos oot varma että se todellakin seuraa sua!
No moi vaan :)

mulla ollu sama juttu mut poliisit ei tehny tai sano ettei voi tehä mittää kun se sälli ei ollu koskenu munhu mitenkää siis tehny mittää väkivaltaa. piti vaan oottaa et sälli kyllästyy...ei kiva elin n puoli vuotta verhot kiinni..siitä jäi pitkäks aikaa sellanen olo et pälyili aina selkäs taakse.. voimia!!

:hug: kauheeta!!! kantssii kysyy poliisilaitokselta asiasta jotain ja olla ihan tiukka että jotain tehtävä onhan noita hulluja ihmisii ainakin tyttöjen perässä olulussa niin miks ei muuallakin :\|

Yhteistyössä