Seksuaalinenahdistelu työpaikalla, voi morjes!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Huoh..
Viime viikolla mun esimies tuli kysymään multa, että hän on kuullut tosi ikävästä asiasta minuun liittyen ja kahvitunnilla puhutaan vain ja ainoastaan siitä plaaplaa. Hän selvitti sitten, että mun yks työkaveri oli hänelle käynyt avautumassa siitä, että meidän yks lääkäri ahdistelee mua, on törkeä, asiaton, tuijottaa :o Ihmettelin kyllä todella koko juttua! Asia on niin, että yhden lääkärin kanssa meillä on tapana heittää juttua ja olen kyllä huomannut, että se tuijottaa mun persettäni aina välillä :D mutta missään nimessä mä en itse ole kokonut kertaakaan tätä miestä ahdistavaksi, vaan meillä vaan sattuu olemaan samanlainen huumori ja hauskaa töissä.

Olin sitten ehdottomasti sitä mieltä, että esimiehen ei tarvitse puuttua tähän asiaan. Juttelin itse asianomaisen henkilön kanssa ja hän oli tosi pahoillaan kun tästä nyt tuli tällainen sotku ja oli käynyt sitten vielä mun esimiehen kanssa puhumassa.

Mua ärsyttää se, että miten joku voi kiinnittää niin paljon huomiota siihen, jos toiset tulee keskenään juttuun. Mikä siinä oikein on`?

Kateus vie kalatki vedestä :saint:

Ja mie ajattelin kun luin ton otsikon että se vartija tyyppi on tullu ahdistelluksi (se mistä silloin joskus aikaa sitte kirjoittelit täällä ) että pullakahvit yöllä ei ookkaan ollu sen mieleen ;)

ehkä kaikkien mielestä tuo teidän välinen läppä ei ole hauskaa katsottavaa? itsellä kokemusta samanlaisesta työpaikalla (silloin kyseessä mies ja nainen jotka molemmat varattuja), eikä ollut kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
ehkä kaikkien mielestä tuo teidän välinen läppä ei ole hauskaa katsottavaa? itsellä kokemusta samanlaisesta työpaikalla (silloin kyseessä mies ja nainen jotka molemmat varattuja), eikä ollut kivaa.

Hei, nyt ei todellakaan ole kyse siitä. Mä en ole mikään esiintyjätyyppi (kuten ihminen jota tää häiritsi) ja nää jutut ei takuulla ole häirinnyt ketään. Kyseinen ihminen on vielä tooooodella kova puhumaan (kovalla äänellä) ja pyrkii, ihan totta, miellyttämään lääkäreitä parhaansa mukaan. Aina kun hän on mun työparina, niin saan takuuvarmasti tehdä kaikki hänen työnsä, kun se itse istuu perseellään kansliassa lirkuttamassa lääkäreille.

Meillä on nyt moni sanonu tälle mun persettä tuijottavalle lääkärille, et jatkossa kattelis kaikkien perseitä tasapuolisesti, niin ei tulis sitä sanomista :D

Mun mielestä minkään sortin perseen tuijotus ei kuulu työpaikalle. Ja joistakin se voi tuntua ikävältä. Kyllä jossain mättää aika pahasti jos lääkäri vain katselee työkavereidensa perseitä eikä tee työtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Mun mielestä minkään sortin perseen tuijotus ei kuulu työpaikalle. Ja joistakin se voi tuntua ikävältä. Kyllä jossain mättää aika pahasti jos lääkäri vain katselee työkavereidensa perseitä eikä tee työtään.

Tekeehän tuo toki työnsäkkin :) pidetään vaan välillä taukoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Noh:

Meinaatko, että Glorian takamusta ei saisi ihailla, vaikka se tahtoo sitä?

Yhteistyössä