A
alistettu
Vieras
olen omistanut koiria viimeiset 15v ja aina ennen pärjännyt. olen saanut koiristani edustuskelpoisia lenkkikavereita jotka osaavat käyttäytyä ja uskovat minua -sekä muita. mutta nyt tää tyyppi on jotain ihan uutta ja outoa. 2v narttu, suurikokoinen, on mun miehelle kun ihmisen mieli, mutta mä olen sille ilmaa. se hyppii mua päin, ei tottele mua, riepoo hihnassa kun mä sen kanssa lähden ja kun se vie niin sehän vie ja mulla ei siihen ole sitten paljon sanottavaa. se hakee selkeesti sitä alfa-naaraan paikkaa, on hakenut kohta jo vuoden, mutta mun sitkeydestä ja pitkästä pinnasta huolimatta ei tapadu mitään tuloksia. mun mies ei ymmärrä mua kun sanon, että mä en jaksa enää, jatkuvaa tappelua kaikki. hirveen hien takana sekin et ees saat koiran hihnan päähän kun se vaan hyppii päin ja huitoo etutassuillaan tyyliin naaman auki.
no, tänään mä olin verikokeessa ja mun käsi kipeyty siitä tosi paljon (en tiedä miksi) ja mun piti käyttää koira ulkona kun miehellä pitkä päivä, mut toi käsi on niin kipee et mä en saa sille ees hihnaa!! saati että pitelisin sitä tuolla ulkomaailmassa. ei oo ketää kelle soittaa enkä todellakaan tiedä mitä tehdä, olen ensimmäistä kertaa näiden otusten kanssa todellakin neuvoton. kaikki pertti vilanderit ja koiraneuvolat on läpikäyty ja kalliit kirjat ostettu, mikään ei vaan auta kun narttu yrittää alistaa mua koko ajan.
no, tänään mä olin verikokeessa ja mun käsi kipeyty siitä tosi paljon (en tiedä miksi) ja mun piti käyttää koira ulkona kun miehellä pitkä päivä, mut toi käsi on niin kipee et mä en saa sille ees hihnaa!! saati että pitelisin sitä tuolla ulkomaailmassa. ei oo ketää kelle soittaa enkä todellakaan tiedä mitä tehdä, olen ensimmäistä kertaa näiden otusten kanssa todellakin neuvoton. kaikki pertti vilanderit ja koiraneuvolat on läpikäyty ja kalliit kirjat ostettu, mikään ei vaan auta kun narttu yrittää alistaa mua koko ajan.