kellä käynyt siivooja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiskaväsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laiskaväsynyt

Vieras
Paljonko maksaa suunnilleen kerta käynti? Talo on kun hävityksen kauhistus enkä saa tunnu saavan tätä kerralla kuntoon millään... Jos sais tän kerralla siivottua perusteellisesti niin olis sitte helpompi pitää jatkossakin siistinä...

Mäkin haluaisin. Perusjärjestys kamojen kanssa säilyy, mutta energiat ei enää millään riittäisi imurointeihin, lattianpesuun, ikkunoiden pesuun, kylppärin pesemiseen... :( Pitää ryhtyä katsomaan hintoja. Jos vaikka kerran viikossa tai kerran kahdesti viikossa joku tekisi noita perussiivouksia, niin olisi tosi jees..

Sama homma täällä. Tavarat pystyn just ja just hallitsemaan, mut pölykoirat on jo liikaa. Syksyllä töihin ja siivooja kehiin. Ei se nyt ainakaan mielenterveyttä enempää maksa ;)

No mulla ei oo itsellä siivoojaa käynyt, mutta olen niitä tehnyt.
Kyllä sen voit sopia siivoojan kanssa, mitä tehdään. Se kannattaa sopia heti puhelimitse ja sitten kun hän/he tulevat paikalle, niin oikeastaan vasta silloin osaa sanoa kauanko menee kun näkee paikan. Voit sopia vaikka seuraavista: ikkunoiden pesu, mattojen tamppaaminen ja ulkona tuulettaminen, lattioiden pesu, pölyjen pyyhintä ja sitten vaikka pyytää, että kylppäri pestään extrasuper tarkkaan eli desinfioidaan lattiasta kattoon. Monelta oon itse kysynyt, että haluaako esimerkiksi uunin pesun.

Hinnat saa pyytämällä tarjouksen, mutta hieman elle kolmekymmentä euroa tunti. Verotuksessa saa osan takasin. Tarvittava aika riippuu siitä, mitä haluat siivottavan. 80 neliötä siivoaa reilussa parissa tunnissa, jos ei kovasti puunata. Mutta sinä päätät sisällön ja tason.

mutta suosittelen, meillä käy

Yhteistyössä