Kellä kaikilla vauvakuume?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jyty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä jo 3lasta ja nuorimmainen 3 viikon ikäinen mulla oli vauvakuumetta koko raskausaika ja vieläkin mutta en hötkyile sen asian kanssa kun tää oli vaikea raskaus ja pannu miettimään mutta kun sydän operoidaan muutaman viikon päästä eihän sitä tiiä koskaan jos vielä sen 4:nen pyöräyttäis maailmaan vaikka mies seuras sydän syrjällään kun mua parin otteeseen vietiin meilahteen ambulanssilla vikkelään tän viimesen raskauden aikana kun pumppu ois irtisanonu sopimuksen musta rytmihäiriöt oli niin pahat ettei sydän ois kestäny ja sanoikin synnytyksen jälkeen että älä enää ikinä pelästytä häntä noin eihän halua mua menettää.katsotaan nyt jääkö tämä iltatähdex vai ei. :heart: Saapi olla kiitollinen 3 ihanasta lapsesta jotka meille on suotu :heart: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 13:20 mie-67 kirjoitti:
mut lapsia jo kolme 11v, 10v ja 1v8kk plus kaksi varalasta (kun on tää uusperheen autuus) silloin tällöin lomilla ja vk-loppuina. Mut ihan hirvee vauvakuume kuitenki. Pohdin vaa et miten jaksaa... Mutta tilaus olisi vielä yhdelle...

Mullakin vauvakuume nostaa päätää hitaasti mutta varmasti. :) Meillä on vähän samanlainen tilanne kuin teilläkin(mie-67). Olemme uusioperhe. Mun lapset ovat 8v ja 7v ja mieheni lapset 10v ja 7v. Mieheni lapset eivät asu meillä, mutta ovat paljon täällä. Miten teillä on sujunut kun nuorimmainen tuli mukaan kuvioihin? Onko lasten ikäerosta ollut jotain haittaa esim. mustasukkasuutta? Vai ovatko isommat muksut aivan innoissaan pienimmästä? Meillekin tulisi aikalailla sama ikäero (8v) nuorimmaisten ja mahdollisen vauvan kanssa. Jos siis nyt tulisin raskaaksi. Mun tyttäreni ainakin kovasti toivoo ja kyselee, että koska äiti teet vauvan. Mutta mua kovasti mietityttää, että miten jaksan (olen 34v).

Mulla olis ihan kamala vauvakuume, muksut on poika kohta 15 ja tyttö kohta 12 vuotiaat...
Mutta kun tuo lisääntymiselin poistettiin muutama vuosi sitten, kuume on ja pysyy.
Hyysään sitten muiden vauvoja :heart:

:wave: Kamala kuume vaan kun kuukautiset ei ole vieläkään alkaneet edellisen synnytyksen jälkeen tyttö jo 1v7kk. Imetän kaksi kertaa, päiväunille ja yöunille. :headwall:

Meillä mies kuumeilee,en minäkään niin....neljä kun on jo,ja alkaa tuo kuopuskin jo oleen reilu vuoden niin jokseenkin alan kaivata sitä OMA aikaa jo vähän.. :saint: :saint:

Yhteistyössä