Olen tsiny töitä vaikka mitlä alalta. Ihan sama mitä hommaa tekis jos vaan tienais. Ja olen ollu paikoissa töissä missä en viihdy mutta en valittanut. Mä oon etsiny töitä mutta ei löydy.Alkuperäinen kirjoittaja Mirkku:sitten ei muuta kuin töihin vaan sinäkin. Aika lyhyen ajan tuo oppisopimus kestää, joten kyllä varmasti kestätte. Olet ikinä ajatellut millaista on olla huonossa työpaikassa, jossa ei viihdy!?Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:No siinähän se juttu onkin. Kun ei rahat tahdo riittää laskuihin ja ruokaan. Meneekö tää nyt näin että mulla ei ole oikeutta väsyä tästä tilanteesta?Alkuperäinen kirjoittaja no:ja kun oppisopimuksella niin sitä kuitenkin saa jonkinverta enemmän kuin jos olisi pelkällä opintotuella...hyvähän se on jos löysi mieluisen alan!varmaan saatte maksettua kaikki perus menot/ruuat jne.?Ettei mitään hätää ole?
Minäkin olen ylipitkiä päiviä yksin,ja se on loppuelämän tulevaisuus jos mies samassa työpaikassa on aina...välillä aika raskasta.Mutta sinun tekstisi kuullosti sille että raha vain tärkeintä...